1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Triple niks met Ziggo

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door CineSmurf, 7 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De hele wijk zit al de hele dag hier zonder telefoon, internet en televisie.

    ALs je trein een paar minuten te laat is krijg je je kaartje vergoed. Hoe zit dat eigenlijk met je all-in-one verhaal? 50 euro per maand en dan gewoon een hele dag niets...

    Voorlopig nog niet opgelost, dus ik ga weer van mijn dure umts verbinding af.

    Zou je hier een vergoeding voor kunnen / moeten krijgen? Ik denk dat ik 50 euro UMTS tegoed heb verbruikt vanavond....:shock:
     
  2. Zit uw toevallig ook in het gebied

    3544 ?
     
  3. Als jij de storing meldt bij de klantenservice, wordt er een ticket aangemaakt... Zolang de storing duurt moet je helaas even wachten. Maar Ziggo compenseert wel degelijk! Eerst vragen dan pas oordelen. Sterkte er mee.
     
  4. Eerst lezen, dan oordelen! Als je leest stel ik een vraag of er een vergoeding is... Maar, dank voor de tip. Ik ga wel even informeren bij Ziggo.

    @R2d2: Ik zit in postcodegebied 3543... is dus nog groter dan het eerst leek.
     
  5. Je kan hooguit een deel van je abonnementsgeld terug krijgen, dat jij 50 euro dataverkeer via UMTS verstookt is je eigen zaak.

    Als je internet echt zo hard nodig hebt, moet je een zakelijke lijn nemen met bijbehorende garanties.
     
  6. Dit is de aard van de storing.

    Groepsstoring
    sinds woensdag 7 oktober 12.15 uur
    Er is kabelschade in je wijk. Onze radio-, televisie-, internet- en telefoniediensten zijn op dit moment niet beschikbaar.
    Er wordt gewerkt aan een oplossing. De verwachte oplostijd is in de avond van 08-10-2009. Onze excuses voor het ongemak.

    Zodat de senioren ook snappen waar het over gaat,hoeven ze niet zo pathetisch te flamen....of bedoeld slechte adviezen te geven..


    Snap je dat mod !
     
  7. Mja.. maar de vragensteller vroeg of er compensatie was,niet wat er voor storing was ;)
    Het totaal aan maandbedragen delen door 31 en vermenigvuldigen met het aantal dagen dat er geen dienst is,is de maximale vergoeding,alles wat je meer krijgt is meegenomen.
    Geen vetpot,aan de andere kant kan Ziggo weinig doen aan kabelbreuken als die van buitenaf veroorzaakt worden,behalve repareren.
    Dat er bijna 50 euro umts tegoed weg is (ik heb onbeperkt voor 9,95) is toch iets dat je zelf gedaan hebt en dat zal Ziggo zeker niet vergoeden.
    Het beste kun je ze een briefje sturen waarin je om de compensatie vraagt.
    Vermeldt hierin in elk geval je klantnummer en de periode waarop je de diensten niet kon gebruiken.
    Hoop dat deze senior het wel goed gedaan heeft ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina