1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klacht indienen over 090x-nummers

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 7 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb het nooit over weggaan gehad, maar kan me indenken dat bij veelvuldig contact de moed in je schoenen zakt.

    Maar ik kan je geen oplossing aandragen daarover.
    het enige wat bij mij in de meeste gevallen werkt is het schriftelijk indienen van je klachten, met kopie├źn van de gemaakte kosten.
    niet dat het direct 180 graden verschil maakt, maar je weet maar nooit
     
  2. @Jam

    mnee ligt het niet aan een log registratiesysteem. gemiddelde calltijden liggen inmiddels veelal op hetzelfde nivo als wat bij Multikabel het geval was.

    Verder vind ik die 3,5 maanden wachten op el ook van de zotte... :giveup:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina