1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klacht indienen over 090x-nummers

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BertK!, 7 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.

  1. erg flauw, dat is precies wat de HD medewerkers ook vaak roepen als de fouten die ZIGGO maakt niet opgelost kunnen worden omdat men langs elkaar heen werkt.
    nogmaals, het is het systeem dat ZIGGO hanteerd dat zorgt dat HD medewerkers niets kunnen doen, evenals de magere bevoegdheden die deze mensen hebben bij de HD.

    mag ik niet...
    kan ik niet...
    weet ik niet...
    is andere afdeling...
    geduld.....

    en dat tegen 10ctpm, want daar ging het over.
     
  2. heel veel mensen zijn dat niet met jou eens, XS4ALL heeft voordat ze met KPN in zee gingen ieder jaar op nr1 gestaan als beste provider.
    vooral de service werd altijd geroemd.

    " wilt u uw modem even resetten" komt daar als probleemoplossing zo goed als nooit voor....
     
  3. Dat XS4ALL jaren de beste was, is meeloopgedrag !
    Het bedrijf XS4ALL heeft "maar" 5 jaar bestaan, vooraleer ze geld roken, en de 'roots' vergaten.
    vanaf 1998 is XS nl. al een kpndochter, en opereren ze (weliswaar de eerste jaren ) samen met KPN aan overname's < Cistron, hccnet, demon >
    Dus de MEESTE fans zullen HET begin niet hebben meegemaakt.

    Maar dit uitleggen aan de "die-hards" zal n iet meevallen, het is namelijk er frustrerend om te moeten toegeven dat je járen teveel betaald hebt voor een ideaal ( kijk naar de die-hard apple fans )

    Over je statement om de abbogelden dan maar te verhogen, om een betere HD te krijgen, ben ik niet met je eens
    Ik betaal wegenbelasting, om jou en de rest van nederland te laten rijden op de snelwegen, liever zie ik tolwegen zoals in frankrijk

    ik betaal inkomstenbelasting om de minder gelukkigen een uitkering te voorzien
    Tja, geen commentaar, om niet al te bot te zijn op de zaterdagmorgen

    en nu zou ik ook moeten bijspringen om een helpdesk voor anderen te betalen ?
     
  4. Dat mag jij flauw noemen. Ik ga er nog steeds van uit dat Ziggo een prima product levert voor een goed prijs. De helpdesk en wat andere zaakje is nog geheel op het gewenste niveau. Maar vergeleken met de de problemen direct na de fusie tot Ziggo is het nu stukken beter. De organisatieproblemen kunnen ook niet in eén keer opgelost worden. Daarbij vind ik dat er de laatste jaar zoveel nieuwe producten en productverbeteringen zijn geweest tegen nog steeds dezelfde prijs, dat het eigenlijk nog een wonder is dat er niet meer fout is gegaan. En wat is er allemaal in die periode bij de KPN gebeurd? Alleen wat dochters opslokken om nog meer kosten te besparen. Dus daarom aan alle ontevreden klantjes. Ga alstublieft naar een andere.
     
  5. wegenbelasting? inkomstenbelasting? je sleept er allemaal politieke vraagstukken bij die totaal niet van toepassing zijn.
    maar goed als je het daar niet mee eens bent waarom emigreer je dan niet ?

    dat is dezelfde kolder als zeggen dan ga je toch naar een andere provider.
    neem je ook ontslag als je het een keer niet met je baas eens bent?

    XS4ALL was een erg goede provider, met veel en goede service.
     
  6. je laatste 2 zinnen zijn niet echt sociaal.
    wat nu als ZIGGO straks nog meer diensten en producten toevoegd en besluit toch een prijsverhoging door te voeren ?
    ben je dan wel bereid om meer te betalen ?

    goede service is namelijk ook een dienst...
     
  7. WAS, inderdaad, dat is het toverwoord .. maar gebrek aan gemotiveerde mensen ( ron gongrijp e.v.a ) maakten het langzaam tot een 'gewone' middenmoot, maar wel één met een glorieuze naam.

    En het ging niet om de politieke achtergrond, maar over het principe dat iedereen maar moet meebetalen om de ongemakken van een ander te verzachten
    idd. een héél andere discussie, waar je me zeker niet in wilt meehebben, of beter, tegen ...
     

  8. Niet sociaal: ik. jawel hoor het is een goedbedoeld advies.
    En als Ziggo me niet meer bevalt, volg ik dit advies ook zelf op.
     
  9. Als de diensten goed terug te leiden zijn naar de prijsverhoging, dan heb ik er geen moeite mee.
    Een prijsverhoging omdat een deel van de gebruikers "moeite" heeft met het 0900 nummer, daar zal ik niet mee akkoord gaan.
    En service is helaas niet schaalbaar, als in aantoonbaar te verbeteren bij prijsverhogingen ( meer personeel, andere problemen )

    Ik kan genoegen nemen met een slecht antwoord, als ik het idee heb dat de mederwerker mij geprobeert heeft te helpen.
    niet iedereen kan ijzer met handen breken, en soms is er gewoon geen makkelijke of snelle oplossing.

    maar helaas wordt het merendeel van de wachtrijen veroorzaakt door nutteloze call's, welke alleen maar erger worden naarmate het gratis zou zijn.
    Zelf heb ik ook hiermee te maken, één van onze servicediensten is een betaald nummer, 's 20 ct p/m (nachttarief ) en die wordt zelden gebeld door gekken, een ander nummer, een zgn 'groen' nummer wordt dagelijks door gemiddeld 10 gekken gebeld "voor de lol"

    Tegenwoordig een blockcaller optie op de lijnen - perfect systeem :) de (anonieme) beller die lastig is krijgt dmv een code een 'vlaggetje' bij onze provider, als deze persoon 3 vlaggetjes heeft, kan het de eerste 3 maanden geen 0800 / 0900 nummers meer bellen naar het netwerk van versatel, en aangezien deze zeer goedkoop is, ben je ineens héél erg beperkt in je belmogelijkheden )
     
  10. ik ben toch echt van mening dat de wachtrij komt door het logge en niet werkbare administratie systeem, waarin men niets meer kan zodra er 1 oredr of invoering van een klant is ingezet.
    als na 3,5 maanden mijn order nog steeds niet verwerkt is van ED live en ik daarom een andere dienst dan niet op kan zeggen, vind ik dat echt absurd.

    daarnaast zijn er behoorlijk veel mensen die maar moeten blijven bellen vanwege verkeerde facturen.
    iets waar ik tot 3 maanden geleden nog geen last van had, maar nu is het elke maand raak.
    als jij net zo lang en net zo veel problemen zou krijgen als ik heb, dan praat je waarschijnlijk wel anders.

    jij kiest er dan misschien voor om dan weg te gaan naar een ander, maar ik loop liever niet weg voor problemen, zeker niet voor problemen die ik niet eens zelf heb veroorzaakt.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina