1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ziggo verhoogt internetsnelheid naar 120 Mb in Amersfoort

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Aslan, 7 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik neem aan dat je dan een cat5e kabel gebruikt, Deze snelheden met cat5 lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Cat5e kan je overigens gebruiken t/m 1Gbit/s :D
     
  2. Als je geluk hebt kan je met Cat5 best wel die snelheden halen, zeker bij korte afstanden en weinig storingsbronnen. Je hebt alleen geen garantie.
     
  3. oké weer wat geleerd :) tnx ;)
     
  4. Dat ik de snelheid van 120 Mb nog niet heb vind ik niet zo heel belangrijk, heb meer belang bij een stabiele verbinding, heb vanmorgen tussen 8 en 12 uur al weer twee keer even geen verbinding gehad, weet alleen niet of dit komt doordat het modem reboot of dat het modem reboot omdat er geen verbinding meer is :shock: :shock:

    Zal wel een belletje naar de HD/TD worden.
     
  5. nee gewoon een cat5 kabel gebruikt heb wel een cat6 kabel moet nog door gevoert worden
     
  6. [​IMG]

    Postcode 3823, hier nog geen verhoogt internetsnelheid.
    Begin van vorige week diversen malen laag of geen verbinding!
    Mijn abbo internet is Z2 10/1,5 en zal dus 15/2,5 moeten gaan worden.
    We wachten rustig af..

    Gr. Willem
     
  7. 10 Gigabit haal je niet eens met de meeste brute raid opstellingen [​IMG][​IMG]

    Is alleen maar voor switching en routering bedoeld in backbones.
     
  8. Volgens mij heeft iedereen met een ubee problemen in oud casema gebied. Iedereen heef last van uitval, en een slecht werkende verbinding bij het gebruik van meerdere connecties (zoals usenet) Hoop dat je een arris hebt.
     
  9. Heb vorige week maandag met de HD van Ziggo gebeld en na het uitlezen van het modem kwamen er twee errors naar boven, moest een monteur langs komen, de monteur kwam die zelfde week nog op vrijdag heeft alleen het modem vervangen (weer een Ubee) en dan zouden de klachten wel over wezen. Helaas niet dus de klachten zijn exact de zelfde nog steeds onregelmatig rebooten van het modem, vandaag zelfs 3 maal binnen 1 uur :cry:.

    Dus gaan maar weer met de HD bellen voor 10ct p/min.
     
  10. Erg vervelend. Maarja gewoon een arris vragen dus, die is wel retestabiel in casema gebied.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina