1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

onbedoelde afspraak.????????

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door sjekmans, 5 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Teruggestort? Neem aan dat er geen machting is gegeven tot het afschrijven van de voorrij/reparatie kosten? Ziggo (of welke instantie dan ook) kan niet zomaar kosten in rekening brengen zonder dat daar en machting + handtekening aan voorafgegaan is laat staan als er helemaal geen afspraakbevestiging van verstuurd is.

    Zoals het er nu naar uitziet, vanuit de klant, heb je zomaar een kaartje in de bus gekregen waarop staat dat er even 35 euro's extra wordt afgeschreven. Ben benieuwd wat er gaat gebeuren, zou wel mijn rekening in de gaten houden en zodra er 35 euro extra word afgeschreven deze incasso terug laten boeken en dan het bedrag - 35 euro overmaken zodat je wel je eigen verplichting hebt voldaan.
     
  2. Als je dat wankele administratieve systeem van Ziggo en jezelf nog verder in de problemen wil brengen moet je het zeker zo doen.
    Dat worden dan veel telefoontjes om de zaak weer recht te breien.
     
  3. Telefoontjes van wie? Als klant ben je een betalingsverplichting aangegaan voor 1 of meerder diensten van Ziggo. Als er dan, zonder afspraak, 35 euro extra in rekening wordt gebracht mag je deze terughalen...er is immers geen overeenkomst / machtiging voor deze kosten afgegeven (je moet wel even zeker weten dat je geen toezegging hebt gedaan). Stuur een mail naar Ziggo klachtendesk waarin je aangeeft dat de kosten onterecht zijn afgeschreven en als er vragen zijn Ziggo gerust contact met je kan opnemen.

    Tuurlijk zal er wel het e.e.a. gecommuniceerd worden, maar nu ligt de actie wel bij de partij waar deze thuishoort en niet bij de klant. Of Ziggo wel of niet een wankel systeem heeft voor het innen van kosten kan ik niet beoordelen.

    Je kan er ook voor kiezen om maanden achter je geld aan te gaan, is ook een optie.
     
  4. Formeel heb je gelijk. Maar het lijkt me dat storneren en daarna apart betalen voor iets dat je toch moet betalen, administratieve problemen kan opleveren waar je alleen jezelf mee hebt.
    Tenzij ze geen recht hebben op die 35 euro, dan is het een andere zaak.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina