1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

'Mijn Ziggo'

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ed, 5 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Oude site weer online ;)
     
  2. helaas zonder "mijn Ziggo", het enige stuk wat ik echt gebruik, af en toe.
     
  3. Tja, daar gaat dit topic over ;)
    Ik moet even wat adressen verwijderen... iemand heeft geluk.
     
  4. Ten eerste wil ik dat niet omdat dit weer tijd gaat kosten, het is voor mij van zeer groot belang dat ik hier zo snel mogelijk van af kom, ik heb nu nog maar een paar dagen om het nummer door te geven aan Telfort.

    Ten tweede begrijp ik niks van deze zogenaamde pivacy-wetgeving waar jij het hier over hebt. Ik ben telefonisch in staat om mijn abonnement aan te vragen, op te zeggen en voorwerpen thuis laten bezorgen waarbij ik op basis van alleen mijn achternaam, postcode en plaats geĆÆdentificeerd word, maar ik kan niet meekrijgen wat mijn klantnummer is.. nou, mij ben je kwijt.

    Website is inmiddels weer online zodat mensen weer zooi kunnen bestellen maar het meest belangrijke voor de klant hiervan "Mijn Ziggo" draait natuurlijk niet. Het is niet zo belangrijk meer, ik moet gewoon wat papieren vanavond gaan opgraven, ik wou gewoon mezelf moeite en frustratie besparen maar kreeg hier 5x van terug.

    Wat de website betreft trouwens, natuurlijk ligt het ook aan de website zelf, hoe deze technisch in elkaar zit maar let wel dat de 'oude' versie behoorlijk lang in de lucht was. Had het toen niet goed gewerkt hadden ze het meteen aangepast. De reden van crash was gewoon het opzetten van de nieuwe omgeving zonder het eerst goed te testen, meer chocola kan hier niemand van maken. Bovendien, who cares.

    Ik kap hier nou ook wel mee, wou alleen ergens mijn frustratie in kwijt. Het beste allemaal, veel sterkte met deze jongens en het ga je goed.
     
  5. Voor mij had die oude site niet meer terug gehoeven! Ik vond Ziggo zegt sorry eigenlijk wel prima:rolleyes:
     
  6. Bedoelde je deze ?:mrgreen:

    [​IMG]
     
  7. :schater::schater::schater:
     
  8. Uhh, JA die bedoelde ik:lol:
     
  9. Hoi,

    Er is inderdaad een roll-back geweest om dat er wat problemen waren die niet voorzien waren (inside info). En dan kun je inderdaad beter even terug gaan naar de oude situatie zodat je i.i.g. bereikbaar bent, fouten aanpassen en weer opnieuw implementeren.
     
  10. Nja... het is inderdaad wel wat vreemd dat je dingen kan opzeggen/bestellen etc op basis van postcode + huisnummer + achternaam, maar dat je je klantnummer niet kan krijgen. Ben ik ook eigenlijk wel met je eens.
    Maar wat ik zei over de privacy-wetgeving is de officiƫle reden die Ziggo daarvoor geeft.
    Succes met graven!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina