1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

'Mijn Ziggo'

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ed, 5 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Waarschijnlijk heeft dit met de nieuwe site te maken...
     
  2. /me reageert maar niet eens... of eigenlijk... toch wel even!

    Mensen lezen ook zo slecht, stel je voor dat men eens in andere gedeeltes komt te klagen ;)
     
  3. Zoveel kon je op de "oude" site van Ziggo niet regelen, hoop dat dit met de nieuwe site beter is ingeregeld.
     
  4. Daarvoor is de zoek functie uitgevonden.

    Ps: de 'site' is inmiddels weer online( wel de 'oude' versie). Mijn Ziggo is niet bereikbaar.
     
  5. Site is nog steeds niet beschikbaar....
     
  6. hier doet de site het wel weer
     
  7. Waarschijnlijk is de site bij jullie in de catch blijven hangen, effe F5 drukken dan zal je zien.
     
  8. Hoi,

    Klopt de oude site doet het weer.
    maar als je een nieuwe site wil op starten zorg dan dat het goed loopt,
    Nu is de nieuwe site heel even online geweest,en nu kijk je weer naar de oude site erg slordig.

    :?
     
  9. Denk dat de oude erop gezet wordt omdat de nieuwe niet echt goed werkt.
     
  10. lekker slim van ze, het blijft aanmoderen met Ziggo,en ze willen zo graag de beste en de snelste zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina