1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

'Mijn Ziggo'

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ed, 5 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Je zou bijna het woord Amateu:censored:sche Pru:censored:ers in de mond willen nemen. :rolleyes:
     
  2. Die Webdesigner(s) van Ziggo hebben het verkeerde beroep gekozen........


    [​IMG]


    :mrgreen:
     
  3. Ik vind ziggo klantenservice (dat houdt ook de website in) verschrikkelijk. Typisch hoe links op de website opgebouwd worden zodat je niet gemakkelijk bij hun telefoonnummer komt. Je klikt 100 keer door totdat het je oren uitkomt voordat je eindelijk weet waar je naartoe bellen moet. Ik zoek het al eerder op met Google dan hun eigen website, dat slaat toch alles (ziggo is trouwens niet de enige die dat doet).
    Ik maakte nooit gebruik van mijn ziggo mail totdat ik een van de facturen wou printen. Ik kon er niet inkomen omdat mijn wachtwoord niet meer klopte. Op de website had je de mogelijkheid om deze opnieuw op te vragen maar daarvoor had je je klantnummer nodig samen met de postcode en het huisnummer. Het systeem kon mijn gegevens helaas niet vinden, na het moeten bellen en 30 minuten (ja hoor) op de lijn moeten wachten kwam ik dus achter dat er bij hun wel het goede klantnummer vermeld was, maar de postcode en het huisnummer zijn ze na bijna 1 jaar de tijd vergeten aan te passen nadat ik mijn verhuizing doorgegeven had.
    Nou wil ik van het ziggo internet af, ik stap over op telfort, mia ook hiervoor heb ik eerst mijn contractnummer (klantnummer?) en het ziggo internet product-id (wtf?) nummer nodig. Deze zijn normaal gesprokken op te vragen via 'mijn-ziggo' (waar ik nooit op kom, behalve nu wanneer het nodig is), maar nu zie ik dat de website al 2 dagen plat ligt!? Dan maar weer bellen, maar dit keer kom je zelfs met 30 minuten er niet doorheen (hoe zou dat nou komen, lekker voor hun portemonnee). Je moet er wel voor betalen natuurlijk (0900), blijkbaar moet je voor support betalen van iets waar je toch al voor betaald, prachtig!
    Al met al, zodra er of website in de lucht komt of ik krijg een of andere tempo-team gast aan de lijn ben ik daar gelijk weg!
    En die ziggo reclame over 50MB internet, waar je bij 20MB geen beweging in het plaatje ziet (leuke grap). Waar je echt geen beweging in ziet is hun waardeloze ziggo soms abonnement waar je 20 euro voor moet lappen (3Mb?) terwijl de concurrentie allang ADSL 20 Mb voor ditzelfde bedrag biedt, samen met de fatsoenlijke service. Het is trouwens ook niet waar dat de nieuwe website ontstaan is omdat de oude het niet meer kon trekken. Dit heeft niks te maken met de website maar met de server(s) waar deze op draait. Ben er helemaal klaar mee!
     
  4. Vanmorgen even weer geprobeerd en het is gelukt om iemand aan de lijn te krijgen. Ik heb ook 1 van de nummers die ik nodig had gekregen. Het tweede nummer (contractnummer) mocht ik gaan opvragen via MijnZiggo, omdat het niet telefonisch doorgegeven mag worden (?). Het is deze medewerker blijkbaar niet opgevallen dat hun website al enige tijd uit de lucht is. Ik heb hem dus verteld dat als het mogelijk was dan had ik niet eens hoeven te bellen, maar de website is dood en ik ontvang al mijn facturen online (daar zou het betreffende nummer op staan). Zijn reactie hierop was: „ik zou dan anders maar wachten op een herinnering of een aanmaning of zo, want daar staat het ook wel op”. WTF is dit nou voor antwoord? Dit is een persoon die klanten te woord moet staan. Echt ik kom hier woorden voor tekort. Nu moet ik het overstappen weer een dag uitstellen totdat ik thuis kom en dit nummer opgraaf.
     
  5. Je hebt als het goed is ooit en contractbevestiging gekregen, daar staan ook de gegevens die je nodig hebt op.

    Verder is het voor de gemoedsrust beter de problemen 1 voor 1 aan te pakken, ipv alles maar op z'n beloop te laten totdat de spreekwoordelijke druppel in de emmer valt. Je zal zien dat dan net de site eruitligt of je de domste helpdeskmedewerker van de hele club aan de lijn krijgt. Maar ja, dat is achteraf praten.

    En, btw, of een site goed draait of niet ligt voornamelijk aan de software. Als de software niet OK is, kan je er nog zo veel servers tegen aan gooien als je wilt, het wordt toch niks.
     
  6. Klopt ik ging laatst in discussie met iemand hierover, die beweerde dat het altijd al www.watbenjedan.com is geweest, terwijl ik zeker wist dat het ook via www.watbenjedan.nl kon. Het bewijs is nu geleverd.
     
  7. Helaas nog steeds het zelfde beeld op de Ziggo site :rolleyes:


    [​IMG]
     
  8. Als ik (iemand) zeg(t) dat de website het niet meer trekt, dan worden daarmee de servers + software bedoeld. Een website op zich kan alles trekken, als het maar op de juiste servers draait met de juiste hardware. Een beetje tussen de regels doorlezen ;)

    En de reden dat het nu zo druk is zal wel zijn omdat de website het niet doet waardoor iedereen gaat bellen. Is heel vervelend, maar daar kan Ziggo ook weinig aan doen.
     
  9. Tip: vraag om een papieren factuur. Die kunnen ze sturen en daar staat het ook op. Dat ze het niet mogen doorgeven is in verband met privacy-wetgeving. Zeer begrijpelijk, maar in dit soort situaties frustrerend.
     
  10. Ziggo site plat

    Hallo,

    de Ziggo site is er uit wegens werkzaamheden vandaag.
    Waarom deze werkzaamheden niet in de nacht uitvoeren,dat is wel zo klant vriendelijk, moet alles via de site regelen,dan is het niet slim:no: om het overdag te doen. Nu maar hopen dat het 1 dag is.

    Groetjes John:rolleyes:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina