1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

'Mijn Ziggo'

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ed, 5 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. /me denkt ineens in een melancholische bui aan de plain-text site met daarop: All your FTP are belong to us...

    :schater:
     
  2. http://www.ziggo.nl/ ligt nu plat :

    HTTP Status 503 -

    type Status report
    message
    descriptionThe requested service () is not currently available.
    Sun GlassFish Enterprise Server v2.1
     
  3. Al ruim een uurtje...
     
  4. Nu:
    Nu nog even index.html overschrijven, 'k ben benieuwd :)
     
  5. Dat laden van de nieuwe Ziggo site gaat zo traag als dikke stront :sleep:
    Het lijken wel ambtenaren :mrgreen:
     
  6. Het lijkt meer op uitgehard beton.
    Bij Log in om gebruik te kunnen maken van deze widget gaat het ook fout, want de vraag wordt steeds herhaald en Tess lijkt ook ongesteld te zijn :) !

    Maar snel de oude site er weer op !
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2009
  7. Ik start net mijn i netbrowser op en wat zie ik tot mijn schrik?
    Juist,de nieuwe ziggo site.
    Ik vind het er dus totaal niet uitzien,sorry hoor,erg rommelig en erg onoverzichtelijk,ik vind het dus nu al helemaal niks.
    Vond de oude lay out veel beter in mijn optiek,het lijkt nu een bij elkaar gegooid zooitje.
    Nee,ik vind dit geen vooruitgang:!::sad:
     
  8. Hij staat nog maar net online en ze zijn nog bezig... echt grappig weer.

    Edit 17.56 uur: site loopt nu wel lekker, nu valt er ook meer te zien ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2009
  9. Jan en Alleman gaat nu de nieuwe site en Mijn Ziggo zitten uittesten, dan kan je er donder op zeggen dat die hele zooi plat gaat.:rolleyes:
     
  10. Ik kon net een glimps van de site zien. Het zag er erg buzzword compliant uit (Web 2.0, ajax, etc). Maar ondanks (dankzij?) dat alles werkt het (nog) niet lekker. En nu is m'n response helemaal weg.

    En een site van een bedrijf met een paar miljoen klanten moet wel wat kunnen hebben, denk ik. Maar het is nog te vroeg om te gaan klagen, geef ze de tijd om de boel te fixen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina