1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

'Mijn Ziggo'

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Ed, 5 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Meer mensen die hier sinds gisteren last van hebben?

    [​IMG]
     
  2. Intern is men bezig met het bouwen van een nieuwe portal voor MijnZiggo. Dit omdat de huidige portal het eigenlijk niet meer aankan.
    Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft.
     
  3. Dat vermoeden had ik ook, juist vanwege het bericht dat er een nieuwe site komt, maar vroeg het me even af...
     
  4. De vernieuwde site is inmiddels online.
     
  5. En spontaan doet-ie het bij mij niet meer...
     
  6. Hij werkt hier nog wel, maar de site is erg traag.
     
  7. Zou die nou al overbelast zijn, net zoals dat bel me niet :schater:
     
  8. Zou kunnen hehe... inloggen duurt ook erg lang. Ach, komt vanzelf.
     
  9. Mja ik heb geen login op de site. Maar... Tess doet het niet! :cry:

    Site is wel mooier geworden imo.
     
  10. Werkt inderdaad zeer traag en lol, voor elke ding moet je je apart weer inloggen, (factuur, producten, enz....) de widgets. Smartcards staan nu geregistreerd maar de keuzepakketten kloppen van geen kant. Nou ja, houden het in de gaten....
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina