1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Geen aamelding en toch eredivisie live

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door emmelotj, 4 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Ik weet dat er weinig abonnees zijn voor eredivisie live,:no:
    Maar om nu zonder te vragen het zomaar toe te voegen aan mijn pakket gaat wel erg ver, Ik ben nu al een dikke maand bezig om dit weer uit mijn pakket te krijgen. Ik heb inmiddels alwel weer een bevesteging dat ik per 30 sept 2009 geen eredivisie live meer hebt,maar ja een log lichaam ziggo,ik heb het nog steeds op de kabel. ook zomaar 2 x het bedrag afgeschreven van 14,95 euro,bel je de klantendienst op zeggen ze dat word verrekend met de volgende faktuur, dat is leuk maar wie betaald de rente. Ik zal blij zijn als er in Houten glasvezel ligt,dan ben je niet meer afhankelijk van Ziggo.
    ik wacht de faktuur van de maand okt maar af,maar heb er weinig vertrouwen in dat het dan in orde is. word vervolgt.

    Groeten John
     
  2. Zowiezo hebben alle digitale TV kijkers Eredivisie Live kanaal 1 gratis op hun TV.
     
  3. hallo,

    dat weet ik deze maand,ik heb het al maanden zonder dat ik me aangemeld hebt en alle kanalen.

    GR John
     
  4. Heb je het nu opgezegd dan? En welke rente? :?:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2009
  5. Ja hoor per 30 sept maar nee ik heb het nog steeds.
    Heb zelf al het formulier thuis waar de produkten opstaan,en daar staat geen eredivisie live bij.
    ten onrechte een totaal van 31 euro afgeschreven.
    word in de maand okt hersteld,als ik geluk hebt.

    gr John
     
  6. Hallo,

    Na ruim een maand lijkt het nu toch in orde,geen eredivisie live meer,en op de faktuur staat het bedrag van -31 euro.
    Ik had ruim 2 jaar naar eredivisie live op mijn tv zonder dat ik er om gevraagd had. toen Ziggo hier achter kwam dachten ze me dat in rekening te kunnen brengen,helaas had nooit om eredivisie live gevraagd.
    Nu maar hopen dat het nu voorbij is dat er ongevraagd kanalen bij komen waar je dan voor moet betalen. mocht er weer wat zijn zal ik mij zeker melden op het forum.

    Gr John
     
  7. Fijn dat het nu geregeld is :) Ga er vanuit dat het goed blijft gaan... en hoop het voor je :)
     
  8. Ik heb precies het omgekeerde, ik heb al sinds 31 juli eredivisie live (en ook beeld) en nog steeds staat het niet op mijn ziggo. Wordt dus ook niet in rekening gebracht. Ik wacht lekker af en mochten ze het wel gaan factureren dan zorg ik ervoor dat ik het geld terug krijg. Ik heb er immers geen abonnement op volgens mijn ziggo en de klantenservice. Zo slecht die administratie daar!!
     
  9. Dat is wel knap voor een zender die pas sinds eind augustus 2008 uitzendingen verzorgt. :wink:

    Je loopt altijd het gevaar als je iets ontvangt waar je geen recht op hebt dat hier achter wordt gekomen, met in dit geval als gevolg dat het gezien werd als een 'vergeten' abonnement. Ook als je er niet om hebt gevraagd. Met een simpel mailtje in het begin was deze situatie waarschijnlijk niet ontstaan. Het is niet erg om af en toe grote organisaties op hun fouten te wijzen. :mrgreen:
     
  10. Hoi,

    als Ziggo niet kan aantonen dat je je aan gemeld hebt voor dat produkt,kunnen ze het ook niet in rekening brengen.
    De fout ligt geheel bij Ziggo.
    Ik heb ongeveer 2 1/2 half jaar gekeken naar eredivisie live.
    het is nu pas afgesloten. maar geen euro betaald.

    Gr john
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina