1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Alles in 1-extra,maar geen modem

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Martien Belt, 4 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo Forum.

    Op 14-06-2009 heb ik me aangemeld voor Alles in 1-extra,op 31-07-2009 werdt het geactiveerd,terwijl ik nog geen nieuwe modem had gekregen.De snelheid van het internet is nu ongeveer 20MB,behorende bij het Alles in 1-plus pakket.Na diversen telefoontjes met de klantenservice wanneer ik de bijbehorende modem zou krijgen,kreeg ik te horen,eind augustus,dat werdt later eind september,maar er kwam maar geen modem.Ik heb toen op 19-09-2009 een e-mail gestuurd naar het hoofd van de klantenservice mevr Martine Ferment met de vraag wanneer krijg ik de modem.Op 23-09-2009 werd ik gebeld door Ziggo,met de mededeling dat ik binnen 5 dagen de modem zou krijgen.Maar er kwam niks.Op 29-09-2009 heb ik maar weer gebeld met Ziggo,werd door verbonden met de afdeling die de modems verstuurd,kreeg alweer te horen,u krijg uw modem deze week thuis gestuurd,kreeg zelfs een track&trace nummer,zodat ik kon zien op welke dag de modem geleverd zou worden.Maar tot op heden nog geen modem.Hoe en op welke manier kan ik de modem verkrijgen?Ik weet het niet meer.Vanaf de tijd van aanmelden voor Alles in 1-extra,tot nu toe,is al bijna 4 maanden.Te gek voor woorden.

    Een zeer teleurgestelde Ziggo gebruiker.

    Gr,Mart
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2009
  2. Heb je dat Track&Trace nummer al eens opgezocht bij tnt?
     
  3. Hallo Isis.

    Ja hoor,elke dag wel een paar keer,maar dan krijg ik deze melding,
    Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
    Ik denk dat ze me gewoon wat voorliegen om van je af te zijn,wat anders weet ik ook niet zo gauw te verzinnen.

    Gr,Mart.
     
  4. Hm... in dat geval vrees ik dat-ie idd niet onderweg is, of er is iets misgegaan met het verzenden.
    (Je vult neem ik aan wel je eigen postcode erbij in he?)
    Ik denk dat het het handigst is om toch weer te bellen en te vragen of ze iemand langs willen sturen die het modem voor je installeert.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina