1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Positieve berichten poll

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door darksens, 4 okt 2009.

?
  1. Positief over Alles-in-één

    80,0%
  2. Positief over Internet

    37,1%
  3. Positief over (digitale) TV

    48,6%
  4. Positief over Telefonie

    37,1%
  5. Positief over klantenservice/monteur

    24,3%
  6. Positief???? Helemaal niet positief!

    7,1%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik kon ook niet anders dan tevreden stemmen over alles. Zeker als je soms even geduld hebt met Ziggo, komt alles goed. En niet alleen over Ziggo, maar ook zijn voorgangers @home en Essent. En dat al vele jaren (decennia).
    Het viel me op dat het merendeel positief stemde. Dat in tegenstelling tot de gedachte van OP
    Eigenlijk wel logisch: als je niet tevreden bent zoek je een andere provider en post je hier niet meer.
     
  2. Ik ben zeer tevreden met alles-in-een met pluspakket en eredivisielive. Niks geen problemen met administratie ofzo. Vriendelijke helpdesk. Ja, ja, ik ben al klant vanaf het eerste moment dat Casema internet ging aanbieden via de telefoon, ik was een van de duizend testers. Wat 'n tijd geleden is dat. Ik heb alle modems in huis gehad die er maar waren. Natuurlijk ging alles mis toen Casema internet ging aanbieden via de kabel. Ik heb wat gevloekt, maar ben ze altijd trouw gebleven omdat ik er in geloofde dat het top zou worden. Zo werd ik ook eens uitgenodigd door Casema om een dag mee te lopen op de helpdesk in Delft en moet zeggen ik kreeg heel veel bewondering voor de medewerkers van de helpdesk. Vandaar dat ik het niet altijd prettig vindt hoe er afgegeven wordt op de medewerkers door klanten.. Dus ik heb alles meegemaakt met Casema en nu kunnen we zeggen dat het helemaal top is. Tja, het was wel wennen aan de naam Ziggo.
    Nogmaals, ik ben 'n fan van Ziggo

    Ziggo :thumb up::thumb up:

    groet
     
  3. Ik ben al jaren een tevreden klant van @Home/Ziggo.
    Amper een noemenswaardig probleem gehad met de verbinding, en die enkele keer dat ik ze nodig had ben ik bij de klantenservice altijd correct te woord gestaan en geholpen.
     
  4. Ik heb sinds gisteren het alles in 1 pakket en ik heb niks te klagen:grin:
     
  5. Hier ook een tevreden gebruiker :pompom:

    Tot drie maanden geleden maakte ik gebruik van Telfort Internet + Telefonie (ADSL), maar dat was doffe ellende. Ik haalde opeens niet meer dan 10 mbit (ondanks dat ik een 20 mbit abbo had, en eerder ook 20 mbit haalde) en tijdens het bellen werd de verbinding vaak zomaar verbroken.

    Nu dus het Ziggo Alles-in-één Plus pakket, en helemaal niks te klagen. Inmiddels ook al met de helpdesk gebeld omdat ik bij aanmelding geen Ziggo email adres heb gekregen. Werd telefonisch voor me aangemaakt, helemaal goed. :thumb up:

    Ja, één nadeel: Als Ziggo zo doorgaat moet ik een nieuwe router kopen, want de WAN-poort van m'n huidige is max 70 mbit :oyeah:
     
  6. Ben al jaren bij ziggo (was toen multiweb) ik heb nooit problemen gehad
    dus alles op positiev :applause:
     
  7. - Internet werkt altijd goed, op een paar kleine haperingen na.
    - Telefoon werkt altijd goed, op een verkeerde omzetting na.
    - Televisie werkt altijd goed.

    Bij de help (Hell) desk werken sommige mensen goed, maar van een aantal krijg je echt af en toe baktanden van zoals ze zeggen.
    Af en toe denk ik dat er iemand zit dit er alleen maar zit en een paar domme kreten moet opnoemen.
    Ik ben tot op heden beter geholpen door mensen van dit forum dan door de Ziggo Hel(p)desk want dat is me af en toe echt een ramp.....
     
  8. Goede ervaringen met zowel internet, telefonie en televisie.
     
  9. Naar 7 maanden ellende ben ik nu langzamer hand positief aan het worden op een paar min punten naar maar die zet ik maar niet in het bericht
     
  10. Ziggo krijgt van mij een dikke 9
    was iets mis gegaan met de t.v maar verders alles top :P

    straks ff kijken hoe dat gaat met de t.v over 2 weeken :P
    ( als alle gratis zenders weg gaan ( je weet maar nooit )
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina