1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Positieve berichten poll

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door darksens, 4 okt 2009.

?
  1. Positief over Alles-in-één

    80,0%
  2. Positief over Internet

    37,1%
  3. Positief over (digitale) TV

    48,6%
  4. Positief over Telefonie

    37,1%
  5. Positief over klantenservice/monteur

    24,3%
  6. Positief???? Helemaal niet positief!

    7,1%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Niet open voor verdere reacties.
  1. darksens

    darksens Forum Member

    Berichten:
    9
    Het zou eens leuk zijn om uit te vinden of er ergens op dit forum ook positieve leden zich bevinden. Hier en daar lees je tussen de verschillende posts wel een positieve klank, maar de "klagers" hebben naar mijn idee toch de overhand. Is echt alles slecht of zijn er ook wel goede dingen die bij Ziggo gebeuren? Laten we eens kijken of we de positieve geluiden af kunnen zetten tegen de negatieve.
     
  2. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Ik heb (gelukkig) tot zover enkel positieve ervaringen :)
     
  3. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Erg positief!!!

    En ik zal het toelichten ook :)

    Ja, sorry, binnen 2 weken na bestelling was modem hier geïnstalleerd. Nieuw abonnement. Alles in 1 Plus was me te langzaam, ik bestel Alles in 1 Extra, binnen 1 week Ubee modem binnen en werkend. Geen uitval, alleen NNTP bug, maar ja we wachten op firmware update. Ik ben me er terdege van bewust dat er mensen met heel veel klachten zijn, maar ik val daar niet onder... volgens Vijver had ik 12 monteurs ;)
     
  4. dieco

    dieco Forum Member

    Berichten:
    535
    Ik kan niet anders zeggen dat mijn eerste ervaring met Ziggo meer dan positief was.
    Vanuit elke hoek in het bedrijf heb ik hulp gekregen ... super!!

    offtopic:
    Goh Ed, Jouw sterretjesblokjes zijn net konijntjes.
    Ze vermeerderen elke minuut :applause:
     
  5. BertK!

    BertK! Forum Member

    Berichten:
    1.824
    Ik heb wel enkele problemen gehad maar als ik in totaliteit naar het PRODUCT kijk kan ik niet negatief stemmen....

    Het enige wat er in mij ogen wel negatief uit de bus komt is de Helpdesk
    en hiermee bedoel ik niet de mensen hier op het Forum maar de Helpdesk
    die telefonisch hulp moet bieden en de Helpdesk die via het webformulier
    antwoorden stuurt. NIET DE MENSEN VAN WEBCARE...

    Maar ja... hier maakt de Poll geen verschil in... jammer
     
  6. XeCuToR

    XeCuToR Forum Member

    Berichten:
    256
    klantenservice en monteurs had niet bij elkaar moeten staan want het verschil in klanttevredenheid is erg groot tussen deze 2.

    Hier trouwens zeer tevreden...
     
  7. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Zelf heb ik erg positieve ervaringen met Ziggo. Alleen het porteren van ons telefoonnummer ging niet vlekkeloos maar het is nog steeds onduidelijk of dat aan Ziggo of KPN lag. Echter heb ik keurig netjes mijn belkosten van Ziggo terug gekregen + een extra vergoeding voor de problemen. :thumb up:
     
  8. Spartagek

    Spartagek Forum Member

    Berichten:
    927
    Tevreden hier, tot op heden geen storingen
    Dus ga zo door ...
     
  9. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    No probs hier tot zover...
     
  10. us heit

    us heit Forum Member

    Berichten:
    209
    Ik heb alleen nog maar een TV extra abo en ben daar over de kant van Ziggo zeer tevreden over.
    Privé, zou ik wat betreft de zenders, nog wel het een of ander, verbetert willen zien.
    Binnenkort misschien wel over naar alles in 1.
    Ik zie dit met vol vertrouwen tegemoet.
    Immers, als je kijkt naar het aantal gebruikers en het aantal klachten, valt het wat mij betreft, best wel mee.
    Al heb ik wel het idee dat het per regio behoorlijk verschilt.
    Ik zie hier in regio 8400, nooit veel bijzonderheden.
    Greetz Theo.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina