1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Handshake icm Denon 1908 AV

Discussie in 'Samsung DCB-H380 (HDTV)' gestart door kirex, 3 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 1) Ziggo moet dit oplossen, omdat zij het apparaat leveren
    2) Je kunt Samsung bellen,maar ik vrees dat je daar een frustratie aan overhoudt.

    Het woord is gewoon aan Ziggo.
     
  2. Als het aan Ziggo ligt dan klrijg ik weer een nieuwe HD decoder met hetzelfde probleem....maar we blijven proberen.
     
  3. Wat ik bedoel te zeggen is, dat Ziggo het probleem moet oplossen.
     
  4. Ken jij iemand van ziggo die dat kan regelen?
    Het heeft me al bijna een vermogen aan belkosten gekost :evil:
     
  5. Het verbaast me eerlijk gezegd dat niemand van Ziggo hierop zou hebben gereageerd, omdat ze op dit forum meelezen. Aannemend dat jouw probleem
    ook al door anderen is aangekaard.
     
  6. En hier ook even een duit in het zakje.

    Hier een Pana 42pz80 (die met alle andere apparaten perfect werkt met HDMI)
    en een onkyo HTX 22hd (ook perfect via hdmi met alles wat ik heb kunnen testen)
    en de h380 die blauw beeld geeft (ook geen geluid). Typisch een handshake problemen.

    Voor de philips eigenaren. Heb wat ervaring met philips tv's die hdmi handshakes weigeren van meerdere dvd/bluray apparatuur. Iets met die philips tv's klopt ook niet voor wat betreft hdmi handshakes.
     
  7. Philips

    Tjonge,
    maar eens gebeld naar de Ziggo Klantenservice ivm soortgelijke handshake problemen (Samsung H380R icm Philips LCD). Volgens de klantenservice zijn er geen problemen bekend met de Samsung ontvangers, en moet ik mijn klacht maar bij Philips indienen. Lekkere Klanten"service"...
     
  8. Ontkenning Ziggo handshakeproblemen Samsung HD380

    Heb je misschien een robot aan de telefoon gehad?:rolleyes:
    Elders in het forum is dit antwoord van de klantenservice ook al eens gerapporteerd, dus het kan de waarheid al niet meer zijn dat het probleem onbekend is. Er is al heel veel over de handshakeproblemen van de Samsung HD 380 geklaagd, en er staat notabene moet koeieletters ZIGGO op de doos van het apparaat!:evil:
     
  9. Eindelijk resultaat

    Vanochtend contact opgenomen met de helpdesk van Samsung.
    Een vriendelijke dame wilde mij graag helpen alleen was het niet mogelijk daar er geen firmware update aanwezig was en ook niet verwacht werd binnen korte tijd.

    Ik had hem inmiddels aangesloten met component. Redelijk beeld maar toch ff net niet zoals HDMI. Ook moest ik telkens wisselen van afstandsbedieningen terwijl het allemaal heel gemakkelijk kan werken.

    Vervolgens contact opgenomen met de helpdesk van Ziggo.
    Het gehele verhaal weer uitgelegd en medegedeeld dat ik het spugzat ben.
    Handshake probleem is volkomen nieuw voor de helpdesk :censored:

    Ze konden alleen een nieuwe leveren met hetzelfde probleem.
    Toen voorgesteld om te ruilen met de cisko voor interactive TV die nu ook voor 99 euo worden aangeboden.
    Ja meneer dat is helaas niet mogelijk :evil:.
    Na veel vijven en zessen stuur ik dadelijk de decoder retour aan ziggo. Belt de dame mij om 15:00 uur op voor de tracingscode en wordt de cisko naar mij toe gezonden.
    Moet er wel 99 euro voor betalen maar ik schijn 70 euro terug te ontvangen via mijn abonnement. Dus 20 euro bijbetalen en ik ben van de problemen af....hoop ik.

    Ik hou jullie op de hoogte.
     
  10. Kijk , dat is goed nieuws. Eindelijk een soort van oplossing voor dit drama !
    Bij deze interactieve TV, wordt je abonement dan ook duurder [heb alles in 1 met HD tV]

    BTW vind het wel heel erg slecht dat Ziggo zo slecht met hun klanten omgaat,. en dit probleem blijft ontkennen en doet alsof ze nergens iets vanaf weten. In deze tijd is het toch goed om in forums mee te kijken en je klant met klachten te helpen [zie dell.com]. Die zijn hier heel groot mee geworden !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina