M
Martyin
Ik wordt zo langzamerhand diep teleurgesteld.
Als iedereen de zelfde problemen ervaart als ik, mens dan is er wel iets loos hoor....
Ik ben sinds een bijna 2 maand Ziggo member All in one..
Echter sinds het begin heb ik naast alle problemen ook nog steeds geen werkend mailadres.
Ze hadden me een adres gegeven, maar sinds ik dat heb kan ik er niet in.
Als je dan je verhaal doet, uitlegt wat er aan de hand is, kom je niet verder.
Zie hier mijn zoveelste poging om het opgelost te krijgen met onderaan het antwoord wat je terug krijgt.
m.a.w
Je wordt gewoon verplicht om weer te bellen wat ik nu niet meer doe...
(omwille kosten)
-- Oorspronkelijk bericht ----
betreft: Vraag
product: Internet
onderwerp: Mijn Ziggo
aanhef: dhr
voorletter: M
tussenvoegsel: van
achternaam:
adres:
huisnummer:
toevoeging:
postcode:
woonplaats: Zwolle
email: martin@*****
telefoon: 06
klantnummer: 1234567
vraagopmerking: Beste Lezers,
Dit mail account xxx@ ziggo.nl
was van mij / is van mij. Echter ik kon er geen gebruik van maken omdat ik het wachtwoord niet meer wist en niet
kon resetten met behulp van de website.
Uw HD medewerker kon echter geen wachtwoord resetten.
Toen heb ik hem gevraagd of hij nieuwe mail accounts kon aanmaken. Dat kon hij wel.
Toen heb ik hem gevraagd om xxx@ ziggo.nllos te koppelen en er opnieuw aan te hangen om zodoende wel het wachtwoord opnieuw in te kunnen geven.
Dat ging mis, hij kon de account er niet meer aanhangen.
m.a.w. ik wil de account weer terug hebben met een nieuw wachtwoord zodat ik het weer kan gebruiken.
Daarnaast wil ik graag uitgezocht hebben waarom ik niet via de site mijn wachtwoord kon opvragen.
Bij het invoeren van de gegevens komt de site met de melding dat ik gegevens fout heb ingevoerd terwijl die wel goed zijn.
Met vriendelijke groet,
Martin
REactie:
Geachte heer Van B,
Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.
Op dit moment is er geen e-mailaccount gekoppeld aan uw Internetabonnement. Helaas mogen wij per e-mail geen gebruikersnamen en wachtwoorden verstrekken. Wij kunnen daarom ook geen nieuw e-mailadres aanmaken. Dit is puur uit veiligheidsoverwegingen. Wij vragen u daarom te bellen met onze Klantenservice op onderstaand nummer. Onze collega's helpen u graag verder.
Wij begrijpen dat deze situatie ongemak voor u veroorzaakt en bieden u onze excuses aan.
Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
***)
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Reageren op deze post kan alleen via de website: www.ziggo.nl.
***) modedit : Uw eigen gegevens verwijdert u ongetwijfeld omwille van uw privacy. Waarom dan niet die van de Ziggo medewerker. Als u kennis had genomen van de forumregels dan had u geweten dat dit niet is toegestaan.
Als iedereen de zelfde problemen ervaart als ik, mens dan is er wel iets loos hoor....
Ik ben sinds een bijna 2 maand Ziggo member All in one..
Echter sinds het begin heb ik naast alle problemen ook nog steeds geen werkend mailadres.
Ze hadden me een adres gegeven, maar sinds ik dat heb kan ik er niet in.
Als je dan je verhaal doet, uitlegt wat er aan de hand is, kom je niet verder.
Zie hier mijn zoveelste poging om het opgelost te krijgen met onderaan het antwoord wat je terug krijgt.
m.a.w
Je wordt gewoon verplicht om weer te bellen wat ik nu niet meer doe...
(omwille kosten)
-- Oorspronkelijk bericht ----
betreft: Vraag
product: Internet
onderwerp: Mijn Ziggo
aanhef: dhr
voorletter: M
tussenvoegsel: van
achternaam:
adres:
huisnummer:
toevoeging:
postcode:
woonplaats: Zwolle
email: martin@*****
telefoon: 06
klantnummer: 1234567
vraagopmerking: Beste Lezers,
Dit mail account xxx@ ziggo.nl
was van mij / is van mij. Echter ik kon er geen gebruik van maken omdat ik het wachtwoord niet meer wist en niet
kon resetten met behulp van de website.
Uw HD medewerker kon echter geen wachtwoord resetten.
Toen heb ik hem gevraagd of hij nieuwe mail accounts kon aanmaken. Dat kon hij wel.
Toen heb ik hem gevraagd om xxx@ ziggo.nllos te koppelen en er opnieuw aan te hangen om zodoende wel het wachtwoord opnieuw in te kunnen geven.
Dat ging mis, hij kon de account er niet meer aanhangen.
m.a.w. ik wil de account weer terug hebben met een nieuw wachtwoord zodat ik het weer kan gebruiken.
Daarnaast wil ik graag uitgezocht hebben waarom ik niet via de site mijn wachtwoord kon opvragen.
Bij het invoeren van de gegevens komt de site met de melding dat ik gegevens fout heb ingevoerd terwijl die wel goed zijn.
Met vriendelijke groet,
Martin
REactie:
Geachte heer Van B,
Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.
Op dit moment is er geen e-mailaccount gekoppeld aan uw Internetabonnement. Helaas mogen wij per e-mail geen gebruikersnamen en wachtwoorden verstrekken. Wij kunnen daarom ook geen nieuw e-mailadres aanmaken. Dit is puur uit veiligheidsoverwegingen. Wij vragen u daarom te bellen met onze Klantenservice op onderstaand nummer. Onze collega's helpen u graag verder.
Wij begrijpen dat deze situatie ongemak voor u veroorzaakt en bieden u onze excuses aan.
Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
***)
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Reageren op deze post kan alleen via de website: www.ziggo.nl.
***) modedit : Uw eigen gegevens verwijdert u ongetwijfeld omwille van uw privacy. Waarom dan niet die van de Ziggo medewerker. Als u kennis had genomen van de forumregels dan had u geweten dat dit niet is toegestaan.
Laatst bewerkt door een moderator: