• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nog steeds geen e-mail...

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

Martyin

Ik wordt zo langzamerhand diep teleurgesteld.
Als iedereen de zelfde problemen ervaart als ik, mens dan is er wel iets loos hoor....

Ik ben sinds een bijna 2 maand Ziggo member All in one..
Echter sinds het begin heb ik naast alle problemen ook nog steeds geen werkend mailadres.

Ze hadden me een adres gegeven, maar sinds ik dat heb kan ik er niet in.

Als je dan je verhaal doet, uitlegt wat er aan de hand is, kom je niet verder.

Zie hier mijn zoveelste poging om het opgelost te krijgen met onderaan het antwoord wat je terug krijgt.
m.a.w

Je wordt gewoon verplicht om weer te bellen wat ik nu niet meer doe...
(omwille kosten)

-- Oorspronkelijk bericht ----

betreft: Vraag
product: Internet
onderwerp: Mijn Ziggo
aanhef: dhr
voorletter: M
tussenvoegsel: van
achternaam:
adres:
huisnummer:
toevoeging:
postcode:
woonplaats: Zwolle
email: martin@*****
telefoon: 06
klantnummer: 1234567
vraagopmerking: Beste Lezers,

Dit mail account xxx@ ziggo.nl
was van mij / is van mij. Echter ik kon er geen gebruik van maken omdat ik het wachtwoord niet meer wist en niet
kon resetten met behulp van de website.
Uw HD medewerker kon echter geen wachtwoord resetten.
Toen heb ik hem gevraagd of hij nieuwe mail accounts kon aanmaken. Dat kon hij wel.
Toen heb ik hem gevraagd om xxx@ ziggo.nllos te koppelen en er opnieuw aan te hangen om zodoende wel het wachtwoord opnieuw in te kunnen geven.
Dat ging mis, hij kon de account er niet meer aanhangen.
m.a.w. ik wil de account weer terug hebben met een nieuw wachtwoord zodat ik het weer kan gebruiken.
Daarnaast wil ik graag uitgezocht hebben waarom ik niet via de site mijn wachtwoord kon opvragen.
Bij het invoeren van de gegevens komt de site met de melding dat ik gegevens fout heb ingevoerd terwijl die wel goed zijn.

Met vriendelijke groet,

Martin



REactie:


Geachte heer Van B,


Naar aanleiding van uw vraag informeren wij u als volgt.

Op dit moment is er geen e-mailaccount gekoppeld aan uw Internetabonnement. Helaas mogen wij per e-mail geen gebruikersnamen en wachtwoorden verstrekken. Wij kunnen daarom ook geen nieuw e-mailadres aanmaken. Dit is puur uit veiligheidsoverwegingen. Wij vragen u daarom te bellen met onze Klantenservice op onderstaand nummer. Onze collega's helpen u graag verder.

Wij begrijpen dat deze situatie ongemak voor u veroorzaakt en bieden u onze excuses aan.

Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 per minuut). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.

Met vriendelijke groet,

***)
Afdeling Klantenservice
Ziggo

Reageren op deze post kan alleen via de website: www.ziggo.nl.

***) modedit : Uw eigen gegevens verwijdert u ongetwijfeld omwille van uw privacy. Waarom dan niet die van de Ziggo medewerker. Als u kennis had genomen van de forumregels dan had u geweten dat dit niet is toegestaan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je zal inderdaad (zoals in het mailtje ook aangegeven wordt) moeten bellen hiervoor.
 
Je zal inderdaad (zoals in het mailtje ook aangegeven wordt) moeten bellen hiervoor.

Ok, en dan bel je en krijg je te horen dat ze het niet kunnen...
"u moet even een contact brief invullen" dan wordt er een case aangemaakt.

Duh.
 
Ik hem m indertijd gewoon telefonisch laten resetten hoor. Ligt er dus waarschijnlijk (weer) aan wie je aan de lijn krijgt. Ik zou nog maar eens een poging wagen.
 
kee

Tis goed dat jullie er zijn...
:giveup:
;)

ga et weer es proberen.
:rolleyes:
zucht.
 
Ok, en dan bel je en krijg je te horen dat ze het niet kunnen...
"u moet even een contact brief invullen" dan wordt er een case aangemaakt.

Duh.
Ik begrijp uit jouw verhaal dat je een e-mailadres had aangemaakt dat niet goed werkte. Ik begrijp uit het antwoord van de THD'er dat er geen e-mailadres bekend is op jouw account.
In dat geval kan de THD wél een hoofdaccount aanmaken; sterker nog, je kan dit zelf niet doen en de THD móet dat doen. Dus sorry, het handigst is toch dat je weer belt en aangeeft dat er een hoofdmailaccount moet worden aangemaakt.
 
Ik begrijp uit jouw verhaal dat je een e-mailadres had aangemaakt dat niet goed werkte. Ik begrijp uit het antwoord van de THD'er dat er geen e-mailadres bekend is op jouw account.
In dat geval kan de THD wél een hoofdaccount aanmaken; sterker nog, je kan dit zelf niet doen en de THD móet dat doen. Dus sorry, het handigst is toch dat je weer belt en aangeeft dat er een hoofdmailaccount moet worden aangemaakt.

Ik ben aan het bellen.

Wat je niet goed begrijpt is dat ik mijn oorspronkelijke email naam die ik had weer terug wil.
Dat schijnt ineens niet te kunnen.
Het is sowieso toch raar dat je niet eens een wachtwoord kan laten resetten?
De hele postbus er afgooien en dan maar opnieuw beginnen met een nieuw email account?
En mijn oude mails dan?
Alles weg?

eh...
vult u maar een contact formulier in...

Ik ben dus weer aan het bellen...

We gaan het beleven..
;)
 
Er was een storing waardoor wachtwoorden niet gereset konden worden; die is verholpen.
Maar dan denk ik dat jouw e-mailadres in quarantaine staat en dan moet die worden vrijgegeven. Daarvoor moet de 1e lijn een taak aanmaken. Dan ben je helaas wel de mails kwijt ja...
 
En? Is het gelukt?


Nee. Helaas niet.

Ik heb iemand aan de lijn gehad die niet begreep hoe het kon.
Hij verzekerde dat het simpel was en dat ik met een paar uur mail zou hebben,,....

Wel, na een paar uur niets. Nu nog steeds niets helaas.

Ze zeggen dat ze hem uit quarantaine hebben gehaald en er opnieuw hebben aangehangen... Met een basis wachtwoord.
Maar helaas...

Ik ga maandag nog weer een keer bellen. Als dat niet helpt leg ik me er bij neer.

Het heeft al te veel geld gekost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan