1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Geen programma beschikbaar

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door rowdy, 1 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. rowdy

    rowdy Forum Member

    Berichten:
    879
    Ik heb net de CI+ CAM gehaald, software op TV bijgewerkt en op zich werkt alles (op de known issues na).
    Ik heb echter op de 3 Discovery's, NAT Geographic, Travel Channel, dus zenders 201 tot en met 205 de melding 'geen programma beschikbaar'.
    206 is Holland Doc 24, die doet het dan wel weer.
    Ik heb het totaal-pakket, dus alle zenders zouden het moeten doen en de meeste zenders die ik heb gecontroleerd, doen het ook gewoon. Alle kinderzenders (3xx) doen het, de muziekzenders doen het, dus alle zenders lijken wel gewoon geactiveerd. Maar het is ook niet de melding 'gecodeerd programma' maar gewoon 'geen programma beschikbaar'. Ook de Guide en de Now/Next balk tonen geen programma-info bij deze zenders (en die doen het wel bij bijv. de Turkse zenders die niet in mijn abonnement zitten).

    Ik heb al even gezocht in alle topics maar kon deze fout zo snel niet vinden. Als het al wel aan de orde is geweest, dan excuses voor het dubbelposten.
     
  2. TomF

    TomF Forum Member

    Berichten:
    425
    Bij mij staat op de pagina met het Ziggo-zenderoverzicht (Kanaal 12) dat er per 01-10-2009 enkele kanaalnummers zijn gewijzigd in de kanaal-range die je opgaf.

    Ik heb een tijdje terug hetzelfde verschijnsel als jij gehad en ik heb toen alle zenders opnieuw laten zoeken.
    (Wellicht was het bijwerken van de zenders afdoende geweest).
     
  3. rowdy

    rowdy Forum Member

    Berichten:
    879
    Ik heb bijwerken geprobeerd, dat hielp niet. Toen heb ik alle zenders opnieuw laten zoeken, dat werkte wel :)
    Overigens zitten de zenders nog steeds op dezelfde nummers? Maar achterliggend is de frequentie (voor zover van toepassing bij digitaal) toch veranderd blijkbaar.
    Nouja, het werkt nu weer :)
    En nederland 1 HD & co zijn ook naar 1,2 en 3 verhuisd nu.
    Wel gek dat alleen bijwerken dit niet doet maar een compleet nieuwe installatie nodig is?
    Zal vast ook nog wel op de eisen/issues-list van Ziggo staan.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina