1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Foutcode E30 even geduld a.u.b.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door viligante, 1 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. viligante

    viligante Forum Member

    Berichten:
    11

    Heb ik dus ook zo 2 keer uitgelegd aan de medewerkers maar kennelijk komen ze daar niet op het idee.

    Ik zal morgenochtend een nieuwe poging doen en vragen om toezending van een nieuwe smart card en de oude uit het systeem te laten verwijderen.
     
  2. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Meld er dan ook even duidelijk bij dat het een oude @Home kaart is en dat je nu in Casema gebied zit en dat dat niet gaat werken.
     
  3. viligante

    viligante Forum Member

    Berichten:
    11
    Zal ik doen en de reactie hier morgen even laten weten.

    Iedereen in elk geval hartelijk bedankt voor het meedenken!
     
  4. Poupou

    Poupou Forum Member

    Berichten:
    1.605
    Een @home kaart werkt idd niet in Casemagebied. Volgens mij is Delft toch (voormalig) Casemagebied? Als je dit de klantenservice vertelt is het beleid om een (gratis) kaart toe te sturen met een retourenvelop voor de (defecte, althans voor jou niet meer werkende) smartcard. Tegenwoordig moet je dan zo'n ( oranje) smartcard zelf activeren via 0900-2020000 of via "Mijn Ziggo'.
    Via de klantenservice op 0900-1884 lukt het ook wel.

    Op de website zelf staat ( klantenservice, intoetsen: activeren smartcard):

    Je smartcard activeer je via Mijn Ziggo of 0900 - 20 20 000 (lokaal tarief).
    Als de smartcard tijdens activatie in de digitale ontvanger zit, dan geniet je binnen 5 minuten van Digitale Televisie. Zit de smartcard op dat moment niet in de ontvanger, dan kan het tot 45 minuten duren.
     
  5. viligante

    viligante Forum Member

    Berichten:
    11
    Nou gebeld met klantenservice, jullie adviezen doorgegeven maar de medewerker begreep mij geloof ik toch niet. In elk geval staat er in het systeem dat door de verhuizing er ook een nieuwe smart card zou worden verzonden en die kan ik medio volgende week woensdag verwachten. Maar ook daar was ze niet echt zeker over.

    Ik ga wel naar MM vandaag en koop een smart card die ik vandaag activeer, dan heb ik in elk geval vanavond nog eredivie live en die 2e kaart (als die komt...) gebruik ik dan wel ergens anders in huis.
     
  6. Leonardo!

    Leonardo! Forum Member

    Berichten:
    378
    Aanvulling!(?)

    Ter info;
    Bij mij is er niets gewijzigd maar opeens - al wat maanden - geleden kwam ook de melding 'even wachten aub' te voorschijn ipv. 'u heeft geen abbo voor dit kanaal'.
    Verder werkt alles als vanouds. Alle basiszenders en die van het pakket 'kennis en nieuws'.

    Ik heb een 'multikabel irdeto' kaart. Misschien helpt deze info.
     
  7. hmolen

    hmolen Forum Member

    Berichten:
    405
    Ik heb precies hetzelfde, maar omdat er verder geen problemen zijn, laat ik het maar zo, het is wel vreemd natuurlijk.
    Ik heb hem een keer een half uur "even" laten wachten maar niks gebeurde er, als dit de oude E19 is waarom zien we die dan niet meer ?
    Hans.
     
  8. Leonardo!

    Leonardo! Forum Member

    Berichten:
    378
    Inderdaad!
    Ik onderneem ook geen actie want wie weet wat er dan gebeurd... :rolleyes:

    LOL, ik ook.
    Ik dacht; 'door een foutje heb ik toegang tot alle kanalen'. :oyeah:
     
  9. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Het wil wel eens 'spontaan' gebeuren inderdaad, ook bij Casema/@Home/Ziggo kaartjes. Waardoor dat komt weet ik niet precies; zolang het niet op de zenders gebeurt waar je voor betaalt zou ik het lekker negeren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina