1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe klant en nu al verdrietig...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door LetschGo, 1 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    [offtopic]
    Ben benieuwd of men al nadenkt over deel 2...:schater:
    [/offtopic]
     
  2. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Lig helemaal in een deuk hier hahaha

    Maarre offset drukker etc is moelijke shit me vader ook gedaan moet je wel degelijk technisch aangelegd voor zijn ;)

    Maar ff ontopic.

    Welk type netgear heb je dan zoek ik ff de handleiding erbij en kunnen we stap voor stap doornemen hoe de router naar onze mening ingesteld moet worden

    Maar voor dat alles hang de modem eens rechtrseeks aan de pc/laptop en kijk of je dan een ipnr krijgt. Zoja dan ligt het zeker aan de router

    Ps. ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar die groene kabel

    Kan de buurman niet even kijken :P
    Dan breekt hij tenminste ze nek en niet jij :schater:
     
  3. mod-1

    mod-1 Moderator

    Berichten:
    311
    Dat probleem svp verder in subforum "Routers" tackelen.
     
  4. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Ik rochel het wel ff via pm ;)

    Pm me ff topic starter dan komen we er wel uit
     
  5. LetschGo

    LetschGo Forum Member

    Berichten:
    12
    DJ-Scratch,

    Even de eerdere berichten lezen:

    Ik héb al de laptop met kabel aan het modem én met kabel aan de router gehad.
    Ik heb dus ook al beschreven dat ik dán wel internetverbinding heb.
    Alleen draadloos wordt er geen IP adres door de router toegekend.
    Allemaal conclusies die al getrokken zijn: het ís de router.
    Alleen Ziggo heeft daar 4 1/2 uur bellen met mij voor nodig om tot dezelfde conclusie te komen.

    Daarnaast, nog steeds géén sticker van Ziggo toegestuurd gekregen...
    Dus de router opsturen kan niet.

    Overigens een tweede kaart bij de TV Decoder gekregen, maar activeren via internet werkt ook niet. Hun website ligt plat.
    Over de telefoon activeren wil ook niet.

    Is er een invasie van Al-Qaida geweest bij Ziggo?
     
  6. om1

    om1 Forum Member

    Berichten:
    661
    Je zou natuurlijk kunnen proberen een wat meer relaxte toon te gebruiken t.o.v. iemand die je vrijwillig probeert te helpen. Wel zo prettig voor iedereen.
     
  7. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Zoals Mod-1 ook al gezegd heeft, dit is niet het topic om het probleem met de router op te lossen.

    En er zijn genoeg mensen die je willen helpen hiermee, maar ik denk dat er nog veel zijn die je willen helpen als jij jezelf dusdanig blijft opstellen als men je probeert te helpen. We worden geen van allen betaald om jou te helpen, dus zijn je niets verplicht, dus het afzeiken van iemand die je probeert te helpen is nergens voor nodig.
     
  8. Sjaool

    Sjaool Forum Member

    Berichten:
    2.869
    Ik denk dat je het probleem niet zo zeer in je router zit dan wel in je Windows instellingen van de draadloze verbinding.
    Dit probleem ben ik al een paar keer tegen gekomen bij b.v. Sitecom routers.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2009
  9. XeCuToR

    XeCuToR Forum Member

    Berichten:
    256
    Hallo,

    Een aantal belangrijke punten (voor de duidelijkheid);

    Ziggo garandeerd en levert signaal tot aan het AOP, alles verder in huis is uw eigen verantwoordelijkheid.

    De modem moet ten allen tijde op het AOP aangesloten worden. Als hier meerdere splitters of langere kabels tussen zitten, is de kans groot dat dit problemen gaat opleveren.

    De AOP moet altijd vervangen worden door de door Ziggo geleverde contactdoos, de oudere (vaak 2-gats) AOP's zijn niet retourgeschikt, dus niet geschikt voor internet of iTV.


    De monteur moet een werkend product afleveren. De monteur moet de wandcontactdoos vervangen, de modem activeren, en testen op internetverbinding en kiestoon.
    In principe hoeft de monteur niet meer te doen.
    De digitale ontvanger en draadloze router worden opgestuurd en kunt u zelf aansluiten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina