1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe klant en nu al verdrietig...

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door LetschGo, 1 okt 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. LetschGo

    LetschGo Forum Member

    Berichten:
    12
    Eerst maar eens de catacomben in om te zien wat daar leeft.
    Ik heb wél gewoon ontvangst (digitaal) met mijn Umax zonder storing.
    Analoog is de ontvangst duidelijk minder (ruis). Daarom wilde ik ook digitaal.
    Weet eigenlijk niet waarom dus niet op de antenne aansluiting in de huiskamer aangesloten kan worden. Ik heb daar gewoon digitaal signaal.
    Misschien niet ideaal of esthetisch, maar op kwalitatieve bekabeling en aansluiting na ontgaat mij de point.
     
  2. LetschGo

    LetschGo Forum Member

    Berichten:
    12
    Te achterlijk voor woorden:
    De monteur is weg en vanmiddag stopt er een wagen van TNT post voor de deur met de doos met draadloze router en digitale ontvanger.
    Ze moeten toch écht wat aan hun planning doen...
     
  3. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    Ik vermoedt dus dat je andere aansluiting je gaf al aan dat je er twee hebt aangesloten is op de groene kabel en of onder grond wordt die gesplitst in 2 en die splitings moet je hebben althans de monteur
     
  4. dj-scratch

    dj-scratch Forum Member

    Berichten:
    417
    haha Nja heb je in iedgergeval de ene helft al nu de andere nog :)
     
  5. LetschGo

    LetschGo Forum Member

    Berichten:
    12
    Ja, ik kruip gefrustreerd de catacomben in om nooit meer terug te keren:
    Een eeuwige queeste naar het groene kabeltje.
    Als een 'Phantom of the Opera' spook ik over het internet om alle Ziggo klanten de stuipen op het lijf te jagen...
    Pas op je groene kabeltje!!!
    BOE!
    :evil:
     
  6. Saywhat

    Saywhat Forum Member

    Berichten:
    953
    Dit is niet waar, er zijn ook bijvoorbeeld flatgebouwen en of apartementen met grijze bekabeling :wink:
     
  7. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Vaaaaaggg.... monteurs willen het modem nog wel eens per se in de meterkast aansluiten, maar als de aop in de woonkamer zit (zoals kennelijk bij jou) kan het daar ook gewoon. Bij mijn schoonouders is dat ook gewoon probleemloos gebeurd.

    @Saywhat: goed punt, dat vergat ik even :oops:
     
  8. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Grote vraagstuk wat nu openstaat is of de groene kabel binnenkomt. Zo ja, waar deze binnenkomt, en hoe het geregeld is dat er 2 aansluitpunten mee verbonden zijn.

    Misschien ligt er een splitter in de kruipruimte oid. Als op geen van de beide contactdozen een groene kabel binnenkomst dan lijkt mij dat scenario het meest logisch, en dat lijkt misschien onbenullig, maar dat kan wel degelijk invloed hebben op de verbinding. En dan is het op zich niet zo onbegrijpelijk dat de installatie monteur daarover valt. Als hij het toch aansluit, en jij gaat problemen ervaren (te traag, uitvallen, ik noem maar iets) en dat blijkt uiteindelijk daar aan te liggen (wat wel mogelijk is) dan heeft de installatie monteur het gedaan en krijgt hij voor zijn kiezen dat hij zijn werk niet goed heeft gedaan.
     
  9. Saywhat

    Saywhat Forum Member

    Berichten:
    953
    Kan de ts misschien beantwoorden of er een nrn nummer bekend was in het systeem van Ziggo?
    Als die er is, is de kans groot dat er een aansluiting heeft gezeten die bv met een verbouwing is verdwenen. Kan ook iets simpels als muren stucken zijn waarmee dit helaas soms gebeurd.

    Misschien iets bekend van een wand verplaatst bv, en of andere opties?
     
  10. Gerardus

    Gerardus Forum Member

    Berichten:
    1.764
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Ziggo is geen aanrader zeg je. Maar jij verwacht er gewoon wonderen van. Je zegt alles per 1 oktober op en Ziggo moet alles op 1 oktober installeren. Gezien je eerste bericht heb je je gewoon slecht ingelezen en niet laten voorlichten. De meeste problemen waren te voorkomen geweest als je de oude abonnementen 1 maand later had opgezegd of nog beter als Ziggo alles goed heeft aangelegd. Dat ene maandje meer had weinig gekost en door het Ai1 abonnement snel weer terugverdient.
    Je zit nu te mopperen op Ziggo omdat je geen internet meer hebt ed. Dat is natuurlijk heel vervelend, maar grotendeels eigen schuld.
    Ik wens je natuurlijk wel een snelle oplossing toe. Ga maar snel op zoek naar de groene kabel. Adviezen genoeg op dit forum.
    :thumb up:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina