1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Klagen over ziggo dikwijls niet altijd terecht

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door joskes, 30 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo zie je maar weer hoe voorzichtig je met aannames moet zijn.

    En als je dan toch kwalijke praktijken aan de orde wilt stellen: De ene noemt het webcare en is blij dat ook de mensen die via de HD vastlopen alsnog geholpen worden. Iets wat idd. eigenlijk niet nodig zou moeten zijn. De ander legt dat tevens uit als zaken uit de publiciteit houden en de mond snoeren. Inderdaad bestaat daarin een sterke samenhang. Het is maar waar je het accent wilt leggen.
     
  2. Het enige deel van mijn aanname die niet klopt is dat de personen die benaderd zijn er niet over zouden mogen praten. Er zijn op dit forum ondertussen twee gevallen bekend die via PM een compensatie aangeboden hebben gekregen. Het zal wel toeval zijn dat dit deze keer gebeurd nadat er een actie wordt georganiseerd om één en ander eens aan te kaarten bij Radar. Ronvm kaart al gedurende langere tijd diverse problemen aan hier op dit forum die hij ervaart met zijn Cisco en de Interactieve dienst. Waarom komt er dan nu wel opeens een compensatie en dat niet alleen bij hem, maar ook nog bij minimaal één persoon die deel uitmaakt van de Radar actie?

    Het is uiteraard Ronvm en de anderen hun goed recht om van die compensatie gebruik te maken, maar ik vraag mij af wat dat uiteindelijk gaat oplossen aan de echte problemen met de Cisco en Interactieve TV? Verspeel je door gebruik te maken van zo'n compensatie aanbod niet je spreekrecht als het straks weer fout gaat? Want wat is er nu eigenlijk echt opgelost aan de werkelijk problematiek? Als Ziggo bijvoorbeeld alleen maar was systemen heeft gereset dan kan je er op wachten totdat het weer fout gaat. Resetten lost immers niets op omdat het alleen maar iets doet aan de gevolgen van een probleem, maar niets aan de oorzaak. En ik weet ook wel dat Ziggo zegt dat de problemen nu over zijn, maar dat zeggen ze iedere keer.

    In mijn ogen heeft Ziggo door het uitdelen van compensatie nu even de angel uit een eventuele Radar uitzending gehaald. Als ik zelf gebruik zou hebben gemaakt van zo'n compensatie aanbod dan zou ik het niet meer kunnen maken om dan toch in zo'n uitzending te gaan zitten. Maar of dit wat gaat oplossen? De tijd zal het leren.

    Ik reageerde overigens voornamelijk op Ronvm vanwege de "warme douche" die ik gezien zijn history met het aankaarten van problemen niet begrijp. Persoonlijk zou ik Ziggo pas een warme douche toebedelen als Ziggo iedere klant met Interactieve TV geheel uit zichzelf dezelfde compensatie had aangeboden als nu bij sommige personen die met Radar dreigden is gebeurd.
     
  3. Je hebt gelijk, dat roept ook vragen op. Ik had dat niet zo neer moeten zetten want de problemen zijn inderdaad nog niet opgelost. Maar gezien het feit dat er in elk geval gereageerd wordt door Ziggo vond ik een dikke pluim waard.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina