1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Teletekst

Discussie in 'Digitale TV - On Demand & Replay' gestart door ruudanneese, 30 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ruudanneese

    ruudanneese New Member

    Berichten:
    3
    Is er iemand die mij uit kan leggen hoe je pagina 888 van teletekst kan gebruiken??
    Als ik bij een klant van mij deze pagina start dan verdwijnt het beeld en krijgen we wel ondertiteling maar geen beeld. Ik zie op de afstanbediening geen andere mogelijkheden om te mengen of om in te stellen.
     
  2. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Heeft deze klant misschien de Cisco ontvanger?
    Dan kan het wel kloppen want de TeleText ondertiteling werkt niet bij deze ontvanger.
     
  3. ruudanneese

    ruudanneese New Member

    Berichten:
    3
    Ja, deze klant heeft een Cisco Interactieve ontvanger. Maar waarom werkt dat niet en hoe is dat te verhelpen???
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.670
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Goede vraag natuurlijk, waarschijnlijk is er niet goed over nagedacht door Ziggo toen ze deze decoder uitkozen. :roll:

    Hier komt denk ik ook geen oplossing voor.
    In de US , waar deze decoder oorspronkelijk vandaan komt, bestaat het hele TeleText gebeuren namelijk zo goed als niet.

    Zie ook:
    Cisco 8455DVB: Teletekst subtitles
     
  5. ruudanneese

    ruudanneese New Member

    Berichten:
    3
    Dank voor de reactie.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina