1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Heb ik dat weer!!!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door lollita, 29 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik wacht al 4 weken op antwoord ...
     
  2. Ik HEB naar het webteam gemaild. De eerste keer heb ik gewoon naar de klantenservice gemaild. Toen werd ik na een paar weken afgescheept met een standaard antwoordje (knippen en plakken). Dus helemaal over de rooie naar het webteam gemaild, maar die antwoorden gewoon niet. Ik heb nochthans getracht om het netjes te houden in mijn mail maar het heeft allemaal geen zin ...

    Overigens zit ik al sinds eind april te knoeien dus ik weet wat wachten is.
     
  3. Ik weet dat het geld kost, maar het lijkt mij in dit geval raadzaam om te bellen. Dan word je gewoon direct geholpen en is het sneller verholpen. Geef duidelijk aan wat het probleem is en dat je al hebt gemaild maar geen antwood hebt gehad.
    Schrijf na afloop van je gesprek een brief met daarin de klacht, naw-gegevens en een telefoonrekening bijgevoegd, krijg je zo de kosten voor het bellen à 10 ct per minuut terug ;)
     
  4. Ik heb natuurlijk eerst gebeld. Ik ben pas gaan mailen omdat bellen niks opleverde. Ze zeggen aan de telefoon heel vriendelijk : we gaan het voor u in orde maken meneer, heeft u verder nog vragen meneer , nee ? dan wens ik u verder nog een prettige dag. (zal veel mensen wel bekend in de oren klinken) Maar ja dan gebeurt er dus niks meer ... Ik zou per 1 juli van Z3i naar alles in 1 extra gaan, maar ik had gisteren de factuur a €86 voor oktober al weer binnen! Kassa !

    En al zou ik alles in 1 extra hebben gekregen, dan nog heb ik er niks aan want mijn oude docsis 2 modem hangt er weer aan omdat de arrissen het niet doen. Dus ik heb eigenlijk een abb voor €50 maar ik moet €86 betalen. Daar wordt je niet vrolijk van ...
     
  5. Vul ff dat heleverhaal in bij die webcare team formulier telnr erbij en dat je graag resitutie wil
    En of ze je svp zsm kunnen bellen

    Geef aan dat je al weken wacht etc etc etc

    en anders toch even bellen naam op schrijven tijd en datum etc
    Als ze het goed doen kun je binnen een paar dagen soms al 1 dag de veranderingen zien bij mijn ziggo
     
  6. Hm. Er was een probleem met de Arris modems, maar met de nieuwe firmware is dit grotendeels verholpen. Dus op zich moeten alle problemen verholpen zijn als ze je een nieuwe Arris geven.
     
  7. Ik heb de arris nog hangen maar ik durf de nieuwe fw nog niet te proberen want ik lees op dit forum dat ook hier problemen mee zijn.
     
  8. Je zult we alles moeten proberen om dingen te kunnen uitsluiten zeker wanneer je naar ziggo je verhaal wilt sterk maken.
     
  9. Daar ben ik dus ook bang voor, dat ze er onderuit proberen te komen. Ik heb de bedrading vernieuwd, nieuw AOP, mogelijke storingsbronnen verwijderd, verschillende monteurs hier gehad, alles doorgemeten en het signaal was goed zeiden ze. Oud modem weer terug en gelijk volop verbinding. Dus het lijkt mij vrij voor de hand liggend dat de arris het probleem is. Maar als ik dit hele verhaal bij de klantenservice neerleg en restitutie vraag, schrijft die vent vrolijk terug : kijk eerst je kabeltjes maar na en als het dan nog niet werkt kun je bellen en dan sturen we een monteur! Geen woord over restitutie of vergoeding ofzo. Maar vooruit, ik zal het nog eens een keer gaan proberen. Ik hou jullie op de hoogte.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina