1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Heb ik dat weer!!!!!

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door lollita, 29 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo mensen hier wat moet ik hier mee?????

    Ik heb vorige week mijn alles in 1 extra pakket gekregen.
    Ik mijn UBEE 3200 aangesloten en wat is er 0,29 Mbps download.
    Ik naar de HB gebeld en vandaag is er een monteur geweest en die nam al standaard een motorola mee.
    Maar de Motorola loopt niet verder als 20 Mbps en ik betaal voor de 50 Mbps wat nu.
    Hij zij dat ik een klacht moest sturen naar ziggo (Morgen maar ff bellen dus).
    Hij zegt moet je soms je Ubee ff aansluiten om te kijken of je die 50 Mbps haalt maar ja ik gaat geen 64,95 betalen om soms te kijken of mijn 50 Mbps werkt.
    Wat moet ik nu doen iemand RAAD!!!!
     
  2. Wat heeft de monteur allemaal gedaan?
    Welke type motorola modem heb je nu gekregen?
    (kan zijn dat dit al een eurodocis 3 versie is met een alles in 1 plus profiel)
     
  3. Er is een probleem in Woerden en omgeving, niet alleen bij jou. Zie: http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=20653

    Monteur die ik verleden sprak bevestigde dat. Ken zelf iemand in Woerden met AIE extra en die is blij als ie 16Mbit haalt.
     

  4. Ik heb nu de SBV5121 gekregen van hem en hij zij dat die niet verder kan komen als 20 Mbps.
    Wat hij gedaan heb is niet veel alleen modem omgeruild en dat was het.
     
  5. Dat heeft de monteur je al goed uitgelegd!
    Als je doet wat hij zei krijg je (mits klacht terecht blijkt) dmv die klacht restitutie ter hoogte van geleden schade...

    sterkte bij de afhandeling
     
  6. klacht formulier invullen en restitutie eisen

    Heb ik ook gedan omdat ik me modem nog niet had en dus niet de beloofde snelheid

    Kreeg 30 euro korting

    Inmiddels me modem een arris en haal de volle 50mbit en 5mbit up
     
  7. Hoi,

    Ik heb Dinsdag avond gelijk een klacht geschreven maar tot nu toe nog niks terug gehad.
    Duurt even denk ik of had jij wel al de volgende dag E-mail terug?
     
  8. Als het goed is krijg je binnen een paar uur een mail ter bevestiging dat ze je vraag / klacht hebben ontvangen.

    Als je dit via de contactpagina van de klantenservice hebt gedaan kan het tot wel een week duren voor je een antwoord krijgt, meestal kan je met dat antwoord niet echt veel.

    Als je een klacht hebt verstuurd via de contactpagina van het webcare team dan wordt daar over het algemeen sneller en inhoudelijker op gereageerd. En als je een telefoonnummer opgeeft waar je ook bereikbaar op bent dan komt het voor dat je door ze gebeld wordt.
     
  9. Klachten afhandelen duren iets langer... Meestal worden klachten niet als klachten afgehandeld, maar als een gewoon mailbericht.
     
  10. Naja wettelijke termijn voor het afhandelen van een klacht is 6 weken en er is een opening om beroep te doen op een gedeelte van het algemeen bestuursrecht om er nog eens 4 weken aan te plakken.

    M.a.w. het kan weleens een weekje of 10 duren voor je er wat van hoort. (als je iets hoort dan wel te spreken aangezien ze hier ook niet zo'n beste geschiedenis voor hebben)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina