1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Docsis modem geïnstalleerd, telefonie werkt niet meer

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Spriety, 28 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat kan "Ziggo Webteam Peter" je wellicht beter uitleggen.
    Volgens mij was het uiteindelijk een instelling in een Ziggo-database.
     
  2. Vandaag 02-11 heb ik weer telefoon dus alles weer okay.
    Heb een klacht via ziggo.nl gemeld en de TD heeft het nu dus opgelost.:applause::applause::applause::frons::frons::frons::frons::frons::applause::applause::applause::thumb up::thumb up::thumb up::frons::frons::thumb up::frons::thumb up::frons::applause::pompom::pompom::pompom::pompom::lol::lol::lol::lol:
     
  3. Proficiat joh.
    Ziggo is bang geworden vanuit TROS Radar èn ze zijn verstandig geworden!:oyeah:
     
  4. Ik heb een paar maanden geleden ook het Docsis 3.0 modem gekregen en nadat ik deze heb aangesloten heb ik regelmatig dat de telefoon niet werkt. Ik heb dan geen kiestoon meer en ik kan niet meer bellen/gebeld worden. Soms gebeurd dit ook midden in een gesprek, of nadat ik een gesprek heb gehad. Ik moet het modem dan uitzetten, dan wacht ik een paar min. en zet hem weer aan. Vervolgens kan ik dan weer bellen. Dit probleem had ik niet met mijn oude modem. Mijn basisstation heb ik al zo'n 3 meter verplaatst, maar geen succes. Mijn internet werkt daarentegen wel. Lijkt er dus op dat de telefoniegegevens in het modem onderuit gaan, maar het is toch behoorlijk vervelend om het modem iedere keer uit en aan te zetten. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben en misschien nog andere suggesties?
     
  5. Dat is een bekend probleem in Enschede, dat ook op de storingenpagina zou moeten staan. Daar al gekeken?
     
  6. D'r staat inderdaad een melding, maar ik heb deze "storing" al langer.. Heeft deze melding daar nu mee te maken dan?

     
  7. Ik hoor net van mijn broer dat hij en een ook vriend van hem precies hetzelfde probleem hebben. Hoop dat Ziggo gauw hier wat aan gaat doen, want ik merk sinds vandaag dat ik na elk telefoongesprek geen kiestoon meer heb en dus mijn modem opnieuw moet opstarten. Dit was eerder nog niet zo...:giveup:
     
  8. Ik heb Ziggo ook nog even een mail gestuurd.. En die zeggen dat het aan de software ligt en in jan.2010 er een nieuwe firmware uitkomt. (ik dacht dat ik dat ook gelezen had hier).
     
  9. Lees dit net op internet:



    Heb toevallig gisteren een reset op het modem gegeven... omdat hij weer niet werkte.
     
  10. RoWa? Tip: als je het gedeelte betreffende 'Ziggo Internet' volgt op dit forum had je veel eerder kunnen weten dat er inmiddels een firmwareupdate voor de Ubee is :wink:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina