1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

CI+ in Samsung UE40B6000VPXXN geen resultaat

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Trippel1, 28 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Trippel1

    Trippel1 Forum Member

    Berichten:
    7
    Same here
     
  2. svanderlinden

    svanderlinden Forum Member

    Berichten:
    47

    Misschien om de verschillen in hardware te herkennen......

    Mijn afstandsbediening is anders van indeling, als die van tripple1, terwijl wij hetzelfde toestel hebben......

    Grtz, Steven
     
  3. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    er is een nieuwe instructie, heb je deze al uitgeprobeerd ??
     
  4. Dealer

    Dealer New Member

    Berichten:
    3
    Resetten, zonder module instellen, etc.
    Dit werkt bij foutcode 17, maar niet bij 11.
    Of bedoelt u iets anders?
     
  5. ridito

    ridito Forum Member

    Berichten:
    16
    Is er intussen een oplossing bekent ?
    Ik baal hier goed van want ik heb net een ue40b6000vpxxn gekocht met ci+ en kan hem niet gebruiken.
     
  6. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086

    Kijk eens naar de threat Authenticatie problemen. Ik moet op deze manier in zo'n beetje elke Samsung threat hetzelfde verhaal (samsung bellen hotfix) doen .

    Inmiddels zit ik je 4 keer dezelfde antwoorden te geven. Je hoeft de vraag maar één keer te stellen. Op deze manier moet ik ook nog in de gaten houden wie de vraag stelt :sad:
     
  7. ridito

    ridito Forum Member

    Berichten:
    16
    Sorry maar ik heb gisteren zeker wel 5 keer Ziggo gebeld met dit probleem,en ze kende het probleem niet en wisten ook geen oplossing.Dus na de hele dag te zitten rommelen ben je wel bereid alles te proberen en op elke site om een oplossing te vragen.
    Sorry voor de ongemak.
    Ik heb de Hotfix zitten zoeken maar kun je iets speficieker zijn ?
    Ik heb het gegooogle't maar kan niet zosnel iets vinden.
    Als ik er niet uitkom bel ik Samsung we.( Weer zo een fijne 0900 nummer voor 10 cent per minuut )
    P.s. Wat me opvalt is dat Ziggo Helpdesk de telefoon opneemt binnen 2 minuten dat is wel eens anders geweest,dit verzacht de ellende wel.:oops:

    P.s. het is nu weer donderdag ,dinsdag melde iemand de hotfix en het is nu opgelost.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2009
  8. ElfjeTwaalfje

    ElfjeTwaalfje Forum Member

    Berichten:
    63
    Uit jouw antwoorden heb ik nog niet het beeld dat je de stappen van anoniem hebt gevolgd. Daarnaast is er voor een paar Samsung TV's een hotfix beschikbaar http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=224527&postcount=167.
     
  9. ridito

    ridito Forum Member

    Berichten:
    16
    Het is ondertussen al opgelost ik had dindsdag deze hotfix gevonden en het werkte prima.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina