1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

CI+ in Samsung UE40B6000VPXXN geen resultaat

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Trippel1, 28 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Same here
     

  2. Misschien om de verschillen in hardware te herkennen......

    Mijn afstandsbediening is anders van indeling, als die van tripple1, terwijl wij hetzelfde toestel hebben......

    Grtz, Steven
     
  3. er is een nieuwe instructie, heb je deze al uitgeprobeerd ??
     
  4. Resetten, zonder module instellen, etc.
    Dit werkt bij foutcode 17, maar niet bij 11.
    Of bedoelt u iets anders?
     
  5. Is er intussen een oplossing bekent ?
    Ik baal hier goed van want ik heb net een ue40b6000vpxxn gekocht met ci+ en kan hem niet gebruiken.
     

  6. Kijk eens naar de threat Authenticatie problemen. Ik moet op deze manier in zo'n beetje elke Samsung threat hetzelfde verhaal (samsung bellen hotfix) doen .

    Inmiddels zit ik je 4 keer dezelfde antwoorden te geven. Je hoeft de vraag maar één keer te stellen. Op deze manier moet ik ook nog in de gaten houden wie de vraag stelt :sad:
     
  7. Sorry maar ik heb gisteren zeker wel 5 keer Ziggo gebeld met dit probleem,en ze kende het probleem niet en wisten ook geen oplossing.Dus na de hele dag te zitten rommelen ben je wel bereid alles te proberen en op elke site om een oplossing te vragen.
    Sorry voor de ongemak.
    Ik heb de Hotfix zitten zoeken maar kun je iets speficieker zijn ?
    Ik heb het gegooogle't maar kan niet zosnel iets vinden.
    Als ik er niet uitkom bel ik Samsung we.( Weer zo een fijne 0900 nummer voor 10 cent per minuut )
    P.s. Wat me opvalt is dat Ziggo Helpdesk de telefoon opneemt binnen 2 minuten dat is wel eens anders geweest,dit verzacht de ellende wel.:oops:

    P.s. het is nu weer donderdag ,dinsdag melde iemand de hotfix en het is nu opgelost.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2009
  8. Uit jouw antwoorden heb ik nog niet het beeld dat je de stappen van anoniem hebt gevolgd. Daarnaast is er voor een paar Samsung TV's een hotfix beschikbaar http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=224527&postcount=167.
     
  9. Het is ondertussen al opgelost ik had dindsdag deze hotfix gevonden en het werkte prima.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina