1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

CI+ in Samsung UE40B6000VPXXN geen resultaat

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Trippel1, 28 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als dat het is zal alles snel opgelost moeten zijn :roll:, svanderlinden komt vanmiddag even helpen (top natuurlijk :thankyou:). Begrijp ik alleen niet waarom de helpdesk van ziggo aangeeft dat de firmware op de tv goed is en zelfs aanraad om CI+ nog maar even achterwegen te laten.

    Het is spijtig maar heb vaak een slechte ervaing met de ziggo helpdesk (niet altijd natuurlijk maar vaak wel), krijg af en toe het idee dat ze zo van straat worden geplukt en achter de telefoon worden geplaatst. Overigens gaat Samsung ook niet vrijuit natuurlijk.

    In iedergeval bedankt, weet in iedergeval meer en zal ook melden als het geheel is gelukt.
     
  2. de officiele versie die ik rechtstreeks ontvangen heb van Samsung is voor de B650P LCDseries: T-CHLCIPDEUC 2004.8
    de 850 LED / Plasma series: T-CHUCIPDEUC 2005.1
     

  3. Helaas ook nieuwe firmware geeft geen resultaat. Service niet beschikbaar. Signaal is goed 78/80%. geeft wel een wisselent bitfoutfrequentie zijnde 2/3
     
  4. Ook bij ons werken niet alle ue40b6000.
    Sommige met 2000.2 werken wel, andere met hogere software versies weer niet.

    Samsung wijst naar Ziggo en Ziggo weer naar Samsung...

    Het kost ons op deze manier heel veel tijd en dus geld.


    Echt hopeloos.
     
  5. Daar ben ik nu ook achter ja, krijg alleen wel de indruk dat het niet zozeer aan de Televisie ligt maar aan het signaal van Ziggo. Mijn maat heeft dezelfde televisie dus die naar mijn huis gesleept (postcode gebied 1963 EC) Maar ook geen resultaat zelfde melding als mijn toestel (service niet beschikbaar & zodra we gaan zappen - zwak tot geen signaal)

    TV geeft aan: signaalsterkte 80 %

    ga het maar opgeven :giveup:
     

  6. Als je echt een dealer vertegenwoordigt dan ontvang ik graag een PM van je. Ik hoor namelijk graag waarom samsung naar ons wijst ?
     

  7. Mij word in iedergeval door samsung gemeld dat het bij ziggo ligt met als volgende reden.

    Autheticatie gaat alleen goed bij een constant signaal zonder bitfoutfrequentie. Als deze mis loopt kan de CI+ CAM module niet goed worden geregistreerd.

    Ik heb er verder geen verstand van maar word er wel behoorlijk PO* van. Kan CI+ kaarten blijven omruilen maar het maakt geen verschil.
     
  8. Weet niet of dit al eerder is vermeld, als je de tv eens rechtstreeks op het AOP aansluit.
     
  9. Dit is echt onzin. De authenticatie check vindt plaats tussen CAM en TV en staat geheel los van het aangeboden signaal.

    Je mag je me een PM sturen met je gegevens model / type /software versie, ik zal dan contact opnemen met Samsung
     
  10. De eerste reacties van Samsung zijn inderdaad over het aangeboden signaal of dat het aan de smartcard ligt (maar de kaart zit dan nog in de verpakking...).

    Persoonlijk denk ik dan ook dat het meer een combinatie van de hardware is.

    Heb een ue40b6000vpxxn met 2004.2 die het niet doet.
    Deze opgewaardeerd naar 2005.2 (Duitse site, de Nederlandse is niet goed volgens Samsung), maar nog steeds niets.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina