1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet wijziging

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door zforumer, 28 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga zo even eten en dan zal ik de stroom van de modem eraf halen. Ik heb nu een broer die internet even nodig heeft, daarom doe ik het onder etenstijd en dan zal ik laten weten of de snelheid is verhoogd.
     
  2. [​IMG]

    Zoals jullie zien is de internet snelheid nog steeds van Alles-in-1 Basis en is er nog niets verhoogd. Ik heb de stroom er een tijdje afgehaald, maar helaas zonder succes.
     
  3. Dan toch maar even bellen met de helpdesk en status van bestelling navragen.
     
  4. Oke, maar denk je niet dat het nog te vroeg is om te bellen? Want we hebben de wijziging pas woensdag avond aangevraagd..
     
  5. Dan had het allang rond moeten zijn. Meestal binnen 48 uur.
     
  6. Vragen naar de status van je bestelling mag natuurlijk altijd.
    Als je het heel vriendelijk vraagt zijn ze vast heel behulpzaam. ;)
     
  7. En met een beetje geluk en een goede hulpvaardige medewerker heb je het vanavond nog die snelheid.
     
  8. Ik kan nog geen contact opnemen met Ziggo, omdat er bij de meest gestelde vragen staat: Ik heb een wijziging doorgevoerd, maar nog steeds geen bevestiging ontvangen. Het antwoord luidt dan: Binnen gedurende 7 werkdagen sturen wij u de bevestiging. Dus heb alstublieft geduld. Als u binnen 7 werkdagen nog geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Dus ik moet dan denk ik nog maar even afwachten tot woensdag.. Ik heb nog niet eens een bevestiging gekregen, laat staan hoelang ik moet wachten ná die bevestiging van de wijziging..
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina