1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Internet wijziging

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door zforumer, 28 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. zforumer

    zforumer Forum Member

    Berichten:
    9
    Hallo,

    vorige week woensdag avond hebben we onze Alles in 1 Basis gewijzigd naar Alles in 1 Plus. Als het goed is ontvangen we nu i.p.v. 3 MB, 20 MB. Er werd ons verteld (telefonisch) dat de wijziging binnen een paar werkdagen zou worden doorgevoerd. Nu vraag ik me af.. moeten wij daar zelf wat voor doen? Bijvoorbeeld de modem en router resetten, of wordt alles gewoon automatisch gedaan? En nog een vraagje, hoelang zou het ongeveer duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd en we dus ook snellere internet ontvangen?
     
  2. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Even de stroom van modem en router halen doet wonderen als Ziggo je profiel goed heeft ingevoerd.
     
  3. zforumer

    zforumer Forum Member

    Berichten:
    9
    Oke, maar zou ik dat nu al moeten doen? Ze zeiden: ''Een paar werkdagen''.
    Het is inmiddels maandag en het telefoontje voor de wijziging is woensdag avond gepleegd. Dus donderdag, vrijdag, zaterdag (misschien). Ik zal het zo eens proberen!
     
  4. kontknager

    kontknager Forum Member

    Berichten:
    88
    Even hier kijken om de activatiedatum te achterhalen (mijn orders)
     
  5. zforumer

    zforumer Forum Member

    Berichten:
    9
    Er staat nog steeds dat we alles in 1 Basis hebben en bij orders staat geen één order!
     
  6. Sjaool

    Sjaool Forum Member

    Berichten:
    2.869
    Gewoon modem resetten en dan op b.v. Speedtest.net kijken of je de nieuwe snelheid al hebt.
    Dat is het meest simpele wat je kunt doen om te kijken of je de nieuwe snelheid al hebt. ;)

    De website loopt meestal achter op de werkelijkheid qua abonnement van je internet. Is tenminste mijn ervaring.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2009
  7. zforumer

    zforumer Forum Member

    Berichten:
    9
    Maar volgens Ziggo loopt er geen één order.. En we hebben de snelheid nog steeds niet ontvangen..
     
  8. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Heb je al gezegd, maar goed... daar zit vertraging in. Wat heb je verder allemaal gedaan? Hier was alles binnen een week geregeld, overstap van Plus naar Extra.
     
  9. zforumer

    zforumer Forum Member

    Berichten:
    9
    Volgens de gegevens in ''Mijn Ziggo''.
     
  10. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Daar moet je ook niet te veel op letten, werkt gewoon traag nog. Bel nog eens, dan kunnen ze je modem checken. Maar uh, haal nu eerst maar eens je modem van het stroom en dan weer aanzetten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina