1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Internet wijziging

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door zforumer, 28 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    vorige week woensdag avond hebben we onze Alles in 1 Basis gewijzigd naar Alles in 1 Plus. Als het goed is ontvangen we nu i.p.v. 3 MB, 20 MB. Er werd ons verteld (telefonisch) dat de wijziging binnen een paar werkdagen zou worden doorgevoerd. Nu vraag ik me af.. moeten wij daar zelf wat voor doen? Bijvoorbeeld de modem en router resetten, of wordt alles gewoon automatisch gedaan? En nog een vraagje, hoelang zou het ongeveer duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd en we dus ook snellere internet ontvangen?
     
  2. Even de stroom van modem en router halen doet wonderen als Ziggo je profiel goed heeft ingevoerd.
     
  3. Oke, maar zou ik dat nu al moeten doen? Ze zeiden: ''Een paar werkdagen''.
    Het is inmiddels maandag en het telefoontje voor de wijziging is woensdag avond gepleegd. Dus donderdag, vrijdag, zaterdag (misschien). Ik zal het zo eens proberen!
     
  4. Even hier kijken om de activatiedatum te achterhalen (mijn orders)
     
  5. Er staat nog steeds dat we alles in 1 Basis hebben en bij orders staat geen één order!
     
  6. Gewoon modem resetten en dan op b.v. Speedtest.net kijken of je de nieuwe snelheid al hebt.
    Dat is het meest simpele wat je kunt doen om te kijken of je de nieuwe snelheid al hebt. ;)

    De website loopt meestal achter op de werkelijkheid qua abonnement van je internet. Is tenminste mijn ervaring.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2009
  7. Maar volgens Ziggo loopt er geen één order.. En we hebben de snelheid nog steeds niet ontvangen..
     
  8. Heb je al gezegd, maar goed... daar zit vertraging in. Wat heb je verder allemaal gedaan? Hier was alles binnen een week geregeld, overstap van Plus naar Extra.
     
  9. Volgens de gegevens in ''Mijn Ziggo''.
     
  10. Daar moet je ook niet te veel op letten, werkt gewoon traag nog. Bel nog eens, dan kunnen ze je modem checken. Maar uh, haal nu eerst maar eens je modem van het stroom en dan weer aanzetten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina