1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Activeren Smartcard

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door schummie, 26 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

    Mijn 5604 werkt. Ik heb alle zenders die ik moet hebben. Teletext werkt idd bij mij ook nog niet.
    Nu nog een vraagje. Om de Smartcard te registreren bij de website van Ziggo moet je eerst een account aanmaken voor "mijn ziggo". Daarvoor is een klantnummer nodig, en dat heb ik natuurlijk nog niet. Die zou op en factuur of brief moeten staan. Iemand dit probleempje al bij de hand gehad, en een oplossing? Anders ben ik na de aanloopperiode waarin je alle zenders hebt ook alles weer kwijt. Trouwens hoe lang duurt dat vrije kijken naar alle kanalen?

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Mvg Eric Schumacher
     
  2. gewoon even bellen, net zo snel.....
     
  3. Als je belt naar Ziggo om je smartcard te activeren, dan krijg je een voice-respons. Werkt prima.
     
  4. Maar dit vraagt wel op je klantnummer.
    Deze vind je ook op je bankafschrift terug, die heb je vast wel :)

    Overigens, ik heb mijn nieuwe card via internet geactiveerd, dan krijg ik de melding 'uw kaart met nummer xxx is geactiveerd'.
    Maar als ik daarna kijk bij 'mijn gegevens', staat alleen mijn 'oude' cardnummer er nog maar bij.
    En ik heb ook nog steeds alle zenders (ook Film 1), dus ik zit nog in de preview-periode. Ben benieuwd of er iets fout is gegaan of dat het gewoon nog wat langer duurt...
     
  5. duurt een paar dagen.
    Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
     
  6. Smartcard geregistreerd!

    Was nog geen klant, had dus geen klantnummer. Dus kon niet activeren via het Internet of de telefoon. Voor beiden heb je een klantnummer nodig. Na een pb van "anoniem" gebeld met de helpdesk. Hoewel het "bandje" zei dat het lang kon duren, kreeg ik na menu-nummer 5; "nieuwe bestellingen" meteen een medewerker. Die wist gelijk waarover ik het had, en heeft mijn kaartnummer geregistreerd. Hij vertelde me ook dat ik van 2 weken tot 2 maanden nog gratis kon kijken naar alle kanalen.
    HD-pakket 6 maanden gratis, en Digitaal totaal nog 2 maanden gratis.
     
  7. @Schummi,

    Allereerst excuses dat ik verder niet meer reageerde. Ik ging er geheel van uit dat je al wel klant was van Ziggo.
    (Ik doel op het basisabonnement van 16,25 Eurootjes per maand)

    Gelukkig had Anoniem dit wel in de peiling en is het opgelost.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina