1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Sinds nieuwe modem spook oproepen.

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Gooffy, 26 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gooffy

    Gooffy Forum Member

    Berichten:
    159
    Heb nu sinds een week het nieuwe modem (Ubee) aangesloten en heb er nu last van dat ik elke dag wel 1 keer 1 oproep gemist heb staan op het display van mijn Motorola telefoon een nummer is niet bekend, dit kan op elk willekeurig moment van de dag wezen en de oproep is zo kort dat de telefoon niet eens over gaat.

    Zijn er meer mensen die hier last van hebben en die misschien een oplossing weten, het is geen groot probleem want bij geen nummer kun je toch niet terug bellen :-P alleen hoort het zo niet te werken.
     
  2. Gooffy

    Gooffy Forum Member

    Berichten:
    159
    Heb nu al 6 dagen geen last meer lijkt zichzelf opgelost te hebben en aangezien het ook niemand bekend voor komt (geen reactie's) mag deze op slot.
     
  3. mpleizr

    mpleizr Forum Member

    Berichten:
    23
    Hier ook gehad.

    Na twee weken was het probleem verholpen
     
  4. GolfTouch

    GolfTouch Forum Member

    Berichten:
    2.776
    Hier ook met het Arris modem.
    Enkele dagen nu achter elkaar. Als je opneemt is er niets te horen of hoor je gewoon een continu toon.

    Dacht dat we daar eindelijk vanaf waren sinds we de overstap van Online gemaakt hadden. Dat was vaak meerdere keren per dag. Overigens een probleem dat ook toegegeven werd door Online.

    Misschien weet iemand wat deze spook-oproepen veroorzaakt.
     
  5. prodix

    prodix Forum Member

    Berichten:
    320
    Bij KPN lijnen (ook online maakt er gebruik van) word om de zoveel per rotatie lijnen getest. Wanneer je telefoon overgaat betekend het dat er een storing in de lijn zit, hij mag dus in de korte puls niet overgaan.

    Of dit ook opgaat voor Ziggo weet ik niet, maar zou mij niet verbazen
     
  6. BMWMaX

    BMWMaX Forum Member

    Berichten:
    293
    Eens in de zoveel tijd hebben we dit hier ook al zolang we kabeltelefoon hebben. Een aantal jaren dus.
     
  7. hmolen

    hmolen Forum Member

    Berichten:
    405
    Ik zit nog op mijn oude 20Mb modem maar heb eergisteren 50 (!!) gemiste oproepen gehad zonder dat de telefoon overging, de melding op het display is: NR. GEBLOKKEERD en meer niet.
    Het duurde tot 23:00 en toen stopte het.
    Gisteren nog 2 keer hetzelfde en nu niets meer.
    Geen idee waar dit vandaan kwam.
    Ik heb me nog niet aangemeld bij bel-me-niet.nl dus dat kan het niet zijn.
    Is dit normaal ?
    H.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina