1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe Firmware Arris 702b Eurodocis 3.0 Modem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Bullet NL, 26 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. MarcoV!

    MarcoV! Forum Member

    Berichten:
    17
    Snelheid

    Ik zit ook al dagen te wachten op een telefoontje van ziggo, storingsmelding is aan gemaakt.
    Mijn snelheid met het arris modem is bedroefend slecht, 0,40 mb ipv 50!!!

    [​IMG]


    Wilde mijn oude motorola weer aansluiten waarmee ik in ieder geval de 20 mbt haalde maar die kan ik nu dus niet meer activeren:evil:

    Ben nu inmiddels 2 maanden verder en nog steeds geen werkend arris modem en nu dus ook al geen internet waarmee je fatsoenlijk kunt surfen.
    Ik ben er een beetje klaar mee en als het deze week niet opgelost is kap ik er mee.

    Marco
     
  2. bossie

    bossie Forum Member

    Berichten:
    154
    dreigen met Radar, kassa en consumentenbond.
    Ze zijn ook bang voor de Opta.
    grt P.
     
  3. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Klager nummer 4 was een oude bekende van het forum ;)
    Zoals al gezegd door iemand, was hij daar wel netjes ghe ghe.

    Gefeliciteerd met je goede snelheden nu! Hoop dat het zo blijft voor je...
     
  4. bossie

    bossie Forum Member

    Berichten:
    154
    Ja dat hoop ik ook.

    En vanmiddag kreeg ik een telefoontje, dat ik de komende twee manden niets hoef te betalen, als compensatie voor het ongemak van de afgelopen maanden.
    Dat hoor je niet vaak.
     
  5. pleun

    pleun Forum Member

    Berichten:
    126
    Ik heb mijn verhaal ook bij radar gedumpt, eens kijken hoe het bij mij verloopt ...
     
  6. Bernd

    Bernd Forum Member

    Berichten:
    122
    Mijn snelheid:
    [​IMG]


    Net even modem uit- en weer aangezet:
    Hardware Information
    System: ARRIS EuroDOCSIS 3.0 / EuroPacketCable 1.0 Touchstone Telephony Modem
    HW_REV: 7
    VENDOR: Arris Interactive, L.L.C.
    BOOTR: 1.2.1.20
    SW_REV: 7.1.61A
    MODEL: TM702B
    [SIZE=+1]Firmware Build and Revisions [/SIZE]
    Firmware Name:TS070161A_091009_MODEL_7
    Firmware Build Time: Sep 10 2009 17:27:59

    Prima dus: :thumb up:
     
  7. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    Echt waar? Dan ga ik morgen maar eens achter mijn 200+ teveel betaalde euros aan. Met compensatie heeft mijn verhaal niet zoveel van doen.
     
  8. zeilkonijn

    zeilkonijn New Member

    Berichten:
    2
    Ben 't zat.....

    Ben het bellen en klagen beu. :evil:
    Internetconnectie valt om de haverklap weg, de nieuwsserver 'snelheid' is om te janken en heeft continu time-outs waarbij m'n hele internet verbinding weer uitvalt.... Ondanks nieuwe firmware en monteur.
    Heb zojuist m'n alles in 1 omgezet van extra naar plus, want ik vertik het om nog langer 15 euro per maand extra te betalen voor een snelheid die minder is dan de goedkopere plus variant. En op de ziggo site uiteraard helemaal niets over storingen of problemen oid te vinden. prima dan. betaal ik er ook niet meer voor. En als het met de 'plus' ook zo blijft dan rest mij niets anders dan na járen toch maar over te stappen naar een provider die z'n zaakjes wel op orde heeft.
     
  9. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    Als wat je zegt klopt, dan zou ik het ook gehad hebben. Ik zou vandaag nog teruggaan naar adsl, voor veel minder geld dan ik nu maandelijks kwijt ben. Stel, je haalt met adsl maar 800k/s, weet je hoeveel duizenden gigabytes ik via orange heb binnengeharkt? En altijd stabiel. Als de combinatie Zeilkonijn/Ziggo niet vlot om wat voor reden dan ook, behoud dan de eer aan jezelf. Hier word je niet gelukkiger van. En ik bedoel dit niet denigrerend. Ik zou dit advies willen geven aan elke ziggo klant met dergelijke problemen. Laat ziggo het lekker uitzoeken. Ikzelf ga niet weg, ik zit toevallig goed.
     
  10. pleun

    pleun Forum Member

    Berichten:
    126
    Nou, best wel goed dus. Ik werd in een keer om de paar dagen gebeld door ziggo medewerkers. De een wilde mijn geld teruggeven, de ander ging mijn abonnement in orde maken, weer een ander over het uitvallen van de modem etc. Ik weet niet of dit het radar effect is, maar ze zijn 180 graden gedraaid, ik moet zeggen een zeer welkome ervaring na alle ellende.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina