1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe Firmware Arris 702b Eurodocis 3.0 Modem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Bullet NL, 26 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo©

    Gizmo© Forum Member

    Berichten:
    598
    Bij mij is de snelheid wel goed. Ik heb alleen om de zoveel dagen het probleem, dat het internet en de telefoon weggevallen is, terwijl alle lampjes gewoon goed branden. Het Arris modem moet gereset worden voor alles het weer doet. Als het vaker voorkomt ga ik toch Ziggo eens bellen.
     
  2. mpleizr

    mpleizr Forum Member

    Berichten:
    23
    Voorheen een goede snelheid na lang zuren (na meer dan een jaar) is het ze dan toch eindelijk gelukt, nou ja voor twee weken dan, na de recente firmware update heb ik hier nog maar 12mb max

    en leuk zeggen dat mijn snelheid verbinding goed is.

    :evil:
     
  3. bassie99

    bassie99 Forum Member

    Berichten:
    9

    Dat hebben ze bij mij ook gezegd verbinding is goed? Maar heb toch maar 25 mb/s. Heb dat nu al 2 maanden zou eigenlijk wat abbonements geld terug moeten krijgen. Heb nu wel zo'n formulier ingevuld online hoop dat dat gaat werken.:sleep::sleep:

    ps: Volgens mij zijn er serieuze problemen met het netwerk van ziggo en de modems, wie weet hier meer over?:thankyou::thankyou:
     
  4. mpleizr

    mpleizr Forum Member

    Berichten:
    23

    Klopt, Volgens een medewerker Ziggo zijn de nieuwe modems nog lang niet stabiel genoeg. Het is nu nog te vroeg om alles weer terug te roepen en het leveren van een ander modem, maar men denkt hier wel aan
     
  5. bassie99

    bassie99 Forum Member

    Berichten:
    9
    Wel gek dat ze dan een hoop mensen aan het lijntje houden want ze zeggen niet tegen iedereen dat er problemen zijn met het modem. Hoor zelf iedere keer iets anders als ik klantenservice bel of een chatversie aangaat met ziggo thuishelp. Vind gewoon dat ziggo open kaart moet spelen en op hun website moeten zetten dat er problemen zijn. Scheelt ook een hoop klachten van abbonees die maar blijven bellen en chatten met thuishelp en het kan eigenlijk nog niet opgelost worden door ziggo. :no:

    ps: En het "alles in 1 extra" abbonement nog niet leveren todat alles opgelost is door ziggo.:giveup:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2009
  6. Sasja

    Sasja Forum Member

    Berichten:
    94
    ik keek net in de modem van Arris en ik zag dit staan:
    [SIZE=+1]RF Parameters[/SIZE]
    Downstream

    Freq Power SNR Modulation Octets Received
    Downstream 1346.00 MHz1.19 dBmV37.36 dBQAM 25641216916
    Downstream 2--------------------0
    Downstream 3--------------------0
    Downstream 4--------------------0
    Upstream

    Freq Power Channel Type Symbol RateModulation
    Upstream 1 44.10 MHz38.75 dBmV DOCSIS2.0 (ATDMA)512064QAM
    Upstream 2-------------------------
    Upstream 3-------------------------
    Upstream 4-------------------------


    Upstream 1, channel type DOCSIS2.0? ik dacht dat dit een 3.0 moest zijn?

    Dit klopt toch niet?
     
  7. mennog

    mennog Forum Member

    Berichten:
    262
    Klopt wel!
    Alleen je downstream kanalen zijn 3.0
     
  8. Sasja

    Sasja Forum Member

    Berichten:
    94
    oke, dan kan mijn lage snelheid daar niet aan liggen iig. bedankt
     
  9. mennog

    mennog Forum Member

    Berichten:
    262
    Ik heb zelf 3 downstream kanalen op docsis 3
    en 1 upstream op docsis 2

    en haal het volledig.
     
  10. Sasja

    Sasja Forum Member

    Berichten:
    94
    net java geinstalleerd
    [​IMG]

    zou mijn lagere download snelheid dan kunnen liggen omdat ik maar 1 downstream heb?
    [​IMG]

    zoja wat kan ik dan hieraan doen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina