1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe Firmware Arris 702b Eurodocis 3.0 Modem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Bullet NL, 26 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. BertK!

    BertK! Forum Member

    Berichten:
    1.824
    Ok.. Ik denk dan het Arris 702b.. Over de Laptop.. is dit een nieuwe
    of een iets oudere? Hoe staat de Speed ingesteld van je Netwerkkaart??
    10 - 100 of Auto??
     
  2. copymaster

    copymaster Forum Member

    Berichten:
    611
    Staar je niet blind op de snelheidstesten. Hier klopt volgens mij niet veel van. 3 verschilende servers, 3 verschillende resultaten.

    [​IMG]


    [​IMG]



    [​IMG]

    En vergeet de invloed niet van router en virusscanner.
     
  3. bassie99

    bassie99 Forum Member

    Berichten:
    9
    Betreft een vrij nieuwe laptop maar ook mijn pc heb ik direkt op het modem gehad en die heb ik zelf verleden jaar gebouwd.
    Heb met de pc met xp,windows 7 en vista getest allemaal ongeveer rond die 25mb/s. Status van lan verbinding in windows 7 is 100 mb/s.
     
  4. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    En uh, jij verstaat onder het nieuwe modem de Arris... als je goed ingelicht was/bent, wist je dat andere mensen het Ubee modem als nieuw modem zien.

    En pissed raken? Waarvoor? Je schiet er niets mee op. Diezelfde mensen van Casema zitten nu bij Ziggo en het netwerk is nog steeds hetzelfde... enkelt sneller.

    Geeft niet bassie ;)
     
  5. BertK!

    BertK! Forum Member

    Berichten:
    1.824
    Zo te zien lijkt alles ok.. dus ik denk dat je echt afhankelijk bent van Ziggo..

    Probeer eens hier je klacht in te dienen.. mijn ervaring met dit webcare-team
    zijn heel goed.. dus nooit geschoten is altijd mis.

    https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam
     
  6. bassie99

    bassie99 Forum Member

    Berichten:
    9

    Ja helaas heeft ziggo het alleenrecht anders zou de service echt wel beter zijn. Heb inmiddels ook zo'n formulier online ingevuld en wacht dat gewoon af. Bedankt voor de tip misschien gaat dit werken? Groetjes v Bassie.
     
  7. BertK!

    BertK! Forum Member

    Berichten:
    1.824
    Je hebt OOK ZO'N FORMULIER ingevuld.... dat is het gewone contact formulier..
    de link van mij is het formulier van het Webcare-team... dat is verschil.

    Suc6 en de groetjes.
     
  8. bassie99

    bassie99 Forum Member

    Berichten:
    9

    Werk jij ook bij ziggo?
     
  9. Pierre_1

    Pierre_1 Forum Member

    Berichten:
    288
    Als je goed had gelezen had ik ik je die tip al gegeven, en boos worden heeft geen enkele zin, dat werkt alleen maar averechts. Het Webteam zal je zeker helpen, dus blijf positief.

    Enne, ik werk NIET bij Ziggo, voordat ik zo'n reactie krijg. We proberen te helpen, niets meer en niets minder.
     
  10. bassie99

    bassie99 Forum Member

    Berichten:
    9
    Ziggo wil niet toegeven dat er gewoon problemen zijn met het modem cq netwerk ( Arris 702b Eurodocis 3.0 modem) en dat ze op nieuwe firmware zitten te wachten. Het kan toch niet kloppen dat zoveel mensen problemen hebben met de snelheid. Vraag gewoon eens in de buurt of aan collega's zijn er best veel die de snelheid niet halen. En ziggo heeft het zelf beloofd die 50mb/s dus daarom heb ik contakt met ziggo opgenomen.Heb het al eerder gehad dat ik op een verkeerd abbonnement stond. En die hulp die iedereen geeft is bij mij zeker welkom haal veel kennis van forums. Bassie :applause:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina