1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe Firmware Arris 702b Eurodocis 3.0 Modem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Bullet NL, 26 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    He? Ed en neerbuigend? Toon het mij.
     
  2. bassie99

    bassie99 Forum Member

    Berichten:
    9
    Heb hier ook het nieuwe modem van ziggo mijn snelheid is ook te laag 25 mb/s download en 3 mb/s upload. Heb al diverse chatversie gehad met een medewerker van ziggo (thuishulp) maar een oplossing is er nog steeds niet. De laatste keer dat ik gechat heb met ziggo werd gezegd dat ik klantenservice moest bellen, die heb ik gebeld en die wilde nog niet eens een monteur laten komen. Trouwens klantenservice heeft gewoon de hoorn op de haak gegooit, terwijl ik eigenlijk niet boos ben geworden? Ben later op de avond weer een chatversie begonnen met een medewerker van ziggo. Heb daar wel een halfuur in de wacht gestaan maar de medewerker van ziggo zei dat het druk was. De medewerker van ziggo heefd mijn moden weer doorgemeten en zei dat er een goeie verbinding was. Heb toen gemeld aan de medewerker dat ik niet meer weet wat ik moet doen. De medewerker zei toen dat ze mijn abbonnement gaan nakijken. Het zou best kunnen zijn dat ik via "alles in 1 plus" sta in plaats van "alles in 1 extra" . Maar misschien is dat weer een broodje aap verhaal? Zou teruggebeld worden hierover maar heb nog steeds niks vernomen? Vind het echt een slechte service van ziggo :no::no::no: AFZ Bas.[​IMG]


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2009
  3. Pierre_1

    Pierre_1 Forum Member

    Berichten:
    288
    Je hebt zeker geen Alles in 1 plus abonnement. Je waardes liggen daar te hoog voor. Laat je niet aan het lijntje houden, want daar zijn ze goed in bij Ziggo. Ik weet er namelijk alles van. Meldt je probleem bij het Ziggo Webteam : https://www.ziggo.nl/klantenservice/ziggowebteam. Ik heb daar goede ervaringen mee. Succes!
     
  4. BertK!

    BertK! Forum Member

    Berichten:
    1.824
    Uit je persoonlijke gegevens en ook uit je verhaal is niet te zien
    hoe je aangesloten bent op het Modem.
    Via een Router of direct op het Modem met een kabel.
    Hebben ze jou het goede Modem gestuurd want je schrijft het nieuwe Modem
    maar niet welk...
     
  5. Sasja

    Sasja Forum Member

    Berichten:
    94
    iemand die mij antwoord kan geven hierop?
     
  6. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    Op zo'n onsamenhangend verhaal wil niemand antwoorden. Plaats de juiste apparatuur en je sig eens aan. En dan nog eens disconnecten/restarten de handel en je hier opnieuw melden.
     
  7. Sasja

    Sasja Forum Member

    Berichten:
    94
    ik heb alles al gerestart en stekker eruit getrokken, meerdere malen zelfs
     
  8. Vijver

    Vijver Forum Member

    Berichten:
    2.231
    Oh, jee, een wespennest. Wat is de nu door jou hoogst gehaalde snelheid? En met welke modem(s) was dat? Extra heb je, wat zei ziggo?
     
  9. Sasja

    Sasja Forum Member

    Berichten:
    94
    mijn hoogste snelheid van 48 Mbit met hezelfde modem als wat ik nu heb, die ik heb gekregen voor de snelheids verhoging van 50Mbit.

    ik had een mail gestuurd naar ziggo en die had een aantal dingen opgenoemd waar ik naar moest kijken: testbestande downloaden (wat met 100-150 kbps ging) pc nakijken op virussen en spyware (niks gevonden) en iets over via apparaat beheer bij het netwerk, maar die beschrijving klopte niet omdat dat voor ME, XP enzo is en ik draai met 7
     
  10. bassie99

    bassie99 Forum Member

    Berichten:
    9

    Het nieuwe modem versta ik het Arris modem en ik heb getest direkt op het modem, met een laptop. Heb net het zoveelste chatversie via thuishelp gehad, ik moest volgens de medewerker weer contact opnemen met klantenservice. Ze hebben weer alles doorgemeten :sleep: en ik werd doorgeschakeld naar een andere afdeling daarna is de verbinding weer verbroken, begin nu wel erg pissig te worden en m'n geduld raakt op.:no::no::no:

    ps: Ben trouwens al 2 weken bezig met chatten via thuishelp en de laatste week ook aan het bellen met klantenservice en die service is ver te zoeken, geef mij dat oude vertrouwde casema want die stuurde gelukkig nog een monteur.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2009
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina