1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe Firmware Arris 702b Eurodocis 3.0 Modem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Bullet NL, 26 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Kan best broodje aap verhaal zijn, maar lukte niet om met nieuwe firmware online te komen en ziggo heeft de modem gereset en zelf daarna gezien dat de firmware van feb 2009 er weer op stond en toen werkte de hele handel wel weer. Kan best zijn dat de modem de nieuwe firmware niet juist had geladen of zo, maar ga 't niet uitproberen 't werkt prima zou met de oude firmware en heeft dat ook altijd gedaan.
     
  2. Ik zou me voor kunnen stellen dat Ziggo de modems terug kan zetten naar de fabrieksfirmware, dat de door ziggo beschikbaar gesteld firmware geen volledige firmware is maar een aanvulling op...
     
  3. Heb nog even het modem gestart zonder de kabel verbonden en dan kom je perfect op de status pagina.
    Ik heb inderdaad de firmware van 10 september.

    Voor mij werkt deze stabiel. Mijn Office Communicator Phone http://www.polycom.com/products/voi...oft_optimized_devices/communicator_cx700.html
    is een goede graadmeter, je kan aan de gespreks kwaliteit goed merken of de verbinding stabiel is. En dat is sinds de firmware upgrade zeker het geval. Ook strak 48Mb down, 4,8Mb up.



    Ik ben wel benieuwd of iemand nog kan bevestigen of de status pagina nu na de firmware update door Ziggo actief wordt geblocked of dat er een andere reden is. (het werkte voorheen immers prima).

    De status pagina blijft een handige check in geval van problemen.
     
  4. Ik dacht ik ga ook nog eens proberen om het modem uit te lezen, en nu moet ik opeens een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven. Hij is niet op de kabel aangesloten. Weet iemand hier iets meer over ?

    edit: Na een paar keer proberen kom ik er wel door. Denk dat ik te snel ben geweest na het opstarten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2009
  5. Prachtig man! ik wilde dat ik dat ook zeggen kon.

    Ik ben een beetje bang dat dat niet gaat gebeuren, ze houden niet zo van pottekijkers.
    Er was er eens een helemaal ontsteld dat ik tijdens een telefoongesprek zat mee te kijken.
    Wan hij zag 3 streams en ik zag er maar 2.
    Nou dat had ik niet mogen zeggen, want :"Wat daar gebeurt gaat u helemaal niets aan!!!! meneer!"

    Zegt heel veel over het amateurisme.

    Maar even terug naar mijn probleem.
    Ik heb inmiddels Kassa, Radar en de Consumentenbond helemaal op de hoogte gebracht van het falen van Ziggo.
    Dus we gaan het wel zien.

    grt
     
  6. Dit is echt wel grappig inderdaad, het lijkt echt wel of ze het gevoel hebben dat we IN hun netwerk rommelen en het daarom geblokkeerd hebben :)
     
  7. Wel nee joh, want dat lukt toch niet met zo'n info page.
    Het is gewoon dis-respect, dat heet klein houden van de klant. :no:
     
  8. Er zit beweging in.

    Kijk een beetje gallen helpt wel.
    Kennelijk leest men bij ziggo ook dit forum.
    Ik ben net gebeld er komt Maandag as een monteur van Ziggo langs om bij mij te kijken wat er aan de hand is.
    Want men is het met me eens dat het niet deugt.
    Ik zit nu lekker te internetten en volgens de spullen van Ziggo staat mijn modem niet eens aan!!!!!!
    Nou vraag ik je?

    grt P.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2009
  9. stuur ze bij mij ook langs als ze klaar zijn, aub.
     
  10. Lekker blijven zeuren bij ze Pleun, heb ik ook gedaan!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina