1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

CI+ error

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door pratpitt, 25 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
  2. pratpitt

    pratpitt Forum Member

    Berichten:
    30
  3. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    Die lijkt me wel goed, maar ik heb nog steeds geen antwoord op men eerdere vragen:
    Nieuwe smartcard?
    Geactiveerd?
    Geregistreerd?
     
  4. Eddieh

    Eddieh Forum Member

    Berichten:
    13
    De laatste is de juiste versie!
     
  5. pratpitt

    pratpitt Forum Member

    Berichten:
    30
    oh sorry die vragen had ik even niet gezien. Ik heb de smartcard die op de plaatjes staan bij de beschrijving op dit forum over hoe je een clean install doet. Ik neem aan dat dit de nieuwe is. Ook heb ik hem vanmiddag geregistreerd. Maar als ik nu op de site van ziggo kijk bij smartcard activeren dan staat mijn smartcard er nog niet bij.
     
  6. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    Krijg je wel het authenticatie scherm te zien?? Of krijg je gelijk de error?(lijkt me toch een smartcard probleem). Misschien een domme vraag, zit de module er wel ver genoeg in, het laatste stukje gaat iets moeilijk, je voelt een soort 'popje'.
     
  7. pratpitt

    pratpitt Forum Member

    Berichten:
    30
    nee ik krijg eerst het scherm te zien met authenticatie starten. daarna is er 1 seconde met module veriferen en dan meteen de error. Ik voel inderdaad dat popje. Dan kan je hem nog net een centimeter doorschuiven. Duurt het misschien even voordat de smartcard geregistreerd is? Ik kreeg wel een tekst met de smartcard is geregistreerd.
     
  8. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    Die error lijkt me toch een smartcard issue, kan je een andere smartcard proberen?
    Activeren duurt meestal niet zolang, bij mij duurde het 1 minuut. Hoe heb je hem geactiveerd, helpdesk of via 'mijn ziggo'?
     
  9. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    De barcode moet inderdaad naar je toe, kijk uit plaats CAM niet verkeerd, want als je de cam dan te ver door drukt dan verniel je de interface en dan heb je een nieuw moederboard nodig en dat kost een paar honderd euro !!

    schakel eerst de TV nog eens in zonder CAM, controleer of je ned 1 HD op positie 1 hebt. controleer vervolgens de datum en tijd, als dit klopt dan kun je de CAM plaatsen.
     
  10. Barbarian

    Barbarian Forum Member

    Berichten:
    1.311
    Ik had dat ook al vermeld, je voelt een soort 'plopje' dan zit de module goed, maar inderdaad zoals je zegt, met 'geweld' iets plaatsen is nooit goed.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina