1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

email retour

Discussie in 'Internet - Email' gestart door Oggis, 23 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Gisteren kregen we deze medeling na het versturen van e-mail:

    host relay.verizon.net [206.XX.XXX.XX]: 571 Email from 212.XX.XX.XXX is currently blocked by Verizon Online's anti-spam system. The email sender or Email Service Provider may visit http://www.verizon.net/whitelist and request removal of the block.
     
  2. Dus zal er wel weer een ip-blok op de blacklist staan :)
     
  3. Sowieso vraag ik me af wat nu het nut is van het ixen van relay.verizon.net (206.46.232.11), dit adres is zo op te zoeken.

    Aan de TS: ik denk dat je mail instellingen verkeert staan. Je moet altijd mail versturen via smtp.ziggo.nl, nooit rechtstreeks naar de SMTP server van de ontvangende partij.


    $ telnet relay.verizon.net smtp
    Trying 206.46.232.11...
    Connected to relay.verizon.net.
    Escape character is '^]'.
    571 Email from 84.304.555.123 is currently blocked by Verizon Online's anti-spam system. The email sender or Email Service Provider may visit http://www.verizon.net/whitelist and request removal of the block. 090926
    Connection closed by foreign host.

     
  4. Richt je hele bericht dan aan de TS, ik heb enkelt een quote uitgevoerd ;)
     
  5. Het moet een ip block zijn geweest zoals Ed zei.
    Inmiddels kunnen we weer e-mail versturen naar een klant van die provider, het ligt niet aan de instellingen, die zijn nooit gewijzigd.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina