1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Samsung LE40B650T2PxxxN Authenticatie probleem

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door chkoehler, 22 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. chkoehler

    chkoehler New Member

    Berichten:
    3
    hallo,

    ik lees hier veel over de problemen die de CI+ modules met zich mee brengen. Alleen heb ik mijn probleem er nog niet tussen gevonden......
    Ik stop mijn CI+ (SMIT) module in de slot en dan krijg ik alleen de melding dat die aan het authenticeren is maar verder gebeurt er niets.
    TV staat in de lijst van gecertificeerde modellen en het is ook de P versie die CI+ ondersteunt.
    Ik de stop de module er goed in. Want als ik hem er anders om in stop dan krijg ik niet eens de melding dat een CI is aangesloten.
    Dus of ik de smartcard er goed of fout in heb gestopt is nog niet eens aan de orde.

    Heb met Samsung gebeld en de stappen die zij adviseren uitgevoerd.
    1. reset (doormiddel van lang op exit te drukken)
    2. plug & Play uitvoeren en de netwerk gegevens invullen etc...
    3. dan kom ik op Nederland 1 HD (wat ook hoort)

    Maar alle andere zender zijn nog scrammbled omdat die de CI dus niet goed koppelt.

    iemand zelfde probleem? Oplossing?
    thnxs!

    UPDATE: ik zie net dat dat nieuwe firmware gereleased is..... hopen dat het gaat werken.
     
  2. poel33

    poel33 Forum Member

    Berichten:
    13
    mooi ik het problemen ook gehad op mijn samsung ps50b550-t4p
    mijn oplossing voor het problemen was fimware update
    en bij het installeren

    zet alle instelling terug naar de fabrieks instelligen
    (door 10 sec exit van de Afstand bediening)

    daar na tv aan doen en let op!!!( geen Nederland maar english)!!!

    dan menu/channel/autostore/cabele
    dan kan je kiezen voor in het blok je !!netwerk!! een daar onder
    volledig zoeken het duurt ff maar dan komen de kanaaltjes wel
    dan zal de het van zelf goed kommen en zet je in plug&play de taal
    in het Nederlands ( :pompom:) ik hoop dat je er veel aan hebt
     
  3. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086
    Als je tijdens de landkeuze niet voor NEDERLAND kiest, dan loop je risico's doordat je dan niet het ziggo profiel kiest waarop de goedkeuring heeft plaatsgevonden.
     
  4. chkoehler

    chkoehler New Member

    Berichten:
    3
    Na heel lang met Ziggo en Samsung aan de telefoon gehangen te hebben werd mij door beide partijen geadviseerd om de CAM om te ruilen. Die zou waarschijnlijk defect zijn.
    Eergisteren nieuwe gekocht (dit keer is het een Neotion). Zelfde probleem.....
     
  5. anoniem

    anoniem Cable Expert

    Berichten:
    4.086

    wil je volgende handleiding
    http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=220736&postcount=1

    eens gebruiken en aangeven wat je in de menu's tegenkomt in jouw situatie
     
  6. CeeS

    CeeS Legend (✝ 2016)

    Berichten:
    12.349
    Heb je de handleiding dit in dit bericht staat gevolgd en werkt het dan?

    Zo niet, waar loop je dan vast ?
     
  7. chkoehler

    chkoehler New Member

    Berichten:
    3
    Bij het authenticeren van de CAM. Ik krijg geen melding dat het authenticeren gelukt is. De TV staat in de lijst van Ziggo...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina