1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft er ook problemen met aanmelden voor het ZiGGo Alles in Een Pakket?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BaotianOnline, 22 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Jammer... :(

    In ieder geval succes met de verdere ontwikkelingen. :)
     
  2. Dank je wel...
    ZiGGo reageerd in iedergeval nergens meer op..
    Het wachten is op de afhandeling van de klacht(en)
     
  3. nee, werk niet voor ziggo, maar het feit dat je door eigen falen de schuld in de schoenen wilt schuiven van een partij die zich niet kan verdedigen vindt ik laf.
    overigens heb ik heel erg sterk mijn twijfels over het kpn verhaal wat je hier zegt.
    wij werken veel vuldig met en voor kpn ook voor telefonie en internet aansluitingen tot in de woningen en hier staat een standaard wachttijd van minimaal 5 weken op (nieuwe aansluiting) als het bij jouw binnen 2 weken geregeld is vindt ik het erg knap. en eerlijk gezegt geloof ik daar geen droll van,

    tevens wordt bij elke woning een groene kabel binnen gebracht en sommige gevallen wordt deze als rol voor een deur neer gelegt dit ivm sommige mensen geen televisie wensen te hebben. de kabel die ligt er enkel moet er op de click tekening gezocht worden waar jouw aansluiting (groene kabel dan precies ligt.)

    ook het offerte verhaal klinkt ongeloof waardig. en is ook ongeloof waardig. waarom? heb zelf ziggo en heb een nieuwe groene kabel laten leggen door hun en was allemaal netjes geregeld zonder problemen.

    is er dan helemaal niks verkeerds aan ziggo? jammer genoeg hebben ze ook mindere dingen. maar dat heeft niks met de klantenservice of de administratie te maken..

    tipje met stroop van je meer als met azijn. doe er wat mee
     
  4. Ik ben steeds rustig en fatsoenlijk... :) gebleven..
    Maar vanaf 09-07-09 meerdere keren aangevraagd en nog steeds niets alleen een schandalig hoge offerte..


    Nu even een Update 06-10-09
    Vanzelf sprekend hebben we opnieuw Ziggo aangevraagd, echter nu ook via de zakelijke afdeling..
    Komt er een (gratis) monteur vanmiddag bij ons aan de deur... OK was eerst bij onze buren.. Gelukkig kennen ons probleem met de aanvraag van het kabelgebeuren...
    Wat denk je :) Modem etc alles bij zich... Heeft met ons door het pand gelopen etc... kon ook geen (groene) kabel vinden....
    Letop deze monteur kwam ook netjes binnen 3 weken :) heeft gebeld met zijn werkgever (onder aannemer van ZiGGo) deze zou het een ander gaan proberen te regelen...
    Het modem etc van het alles in een pakket hebben we moeten houden op advies van die werkgever, want dan kon dat alvast niet meer fout gaan..

    Wie weet krijgen we toch nog ZiGGo wij blijven hopen...
    OOK de goede dingen melden wij :))) :frons::frons::frons:

    Wij houden jullie op de hoogte...
    En voor alle duidelijkheid... wij hebben geen problemen met de medewerkers van ZiGGo maar met de manier van werken/handelen en dat er niemand terug belt.... :sleep::sleep::sleep:
     
  5. Die tekening is op te vragen bij het Kadaster, kan je dus zelf doen.

    Eén ding begrijp ik niet van jou... (niet lullig bedoeld ofzo): als je zoveel gedoe en gezeik hebt met Ziggo, waarom wil je dan nog steeds per se een abonnement van hen? Waarom ga je dan niet naar een andere aanbieder? Over KPN ben je positiever, waarom blijf je daar dan niet?
    Misschien is Ziggo goedkoper voor jou, maar heb je dat er echt voor over als het zoveel gedonder oplevert?
     
  6. Waarschijnlijk omdat er toch nog best wel veel tevreden klanten zijn en het gunstig geprijsde triple-play pakket. ;)
     
  7. alles-in-1 pakket

    Sinds 1 oktober is Ziggo met een aanbieding gekomen voor Alles-In-1 pakketten nl. de Cisco recorder (HD-PVR) voor 99 euro, normaal kost-ie 400 euri. De vraag is echter of je hier wel in aanmerking voor komt, want je aanvraag voor een Alles-In-1 pakket is voor oktober aangevraagd. Zelf heb ik reeds zo'n pakket, maar om in aanmerking te komen voor die Cisco, moet ik me eerst afmelden en daarna weer een Alles-In-1 pakket aanvragen. Leuk, he, van Ziggo !!!
     
  8. Ze hadden beter de Humax 5050C kunnen aanbieden voor €99,00.
    De Cisco schijnt niet al te stabiel te zijn.
     
  9. de cisco

    Ja, heb het ook gehoord, maar in november schijnt er een up-date te komen, die de problemen verhelpt. Aan de ene kant ben ik wel blij , dat die aktie voor mij niet opgaat (heb zelf de Humax Duovisio 9200-C), alleen kan je met die Cisco wel in HD kijken (als je een zender hebt die in HD uitzendt) Ik wacht wel af!
     

  10. Beste Isis,

    Niet de prijs was de overweging,,,
    Gewoon het gemak van alles in een..
    Op mijn oude adres kon ik helaas geen (@home) ZiGGO krijgen...
    Daar ik alle jaren er voor wel happy was met mijn @home aansluiting had ik deze keuze bewust gemaakt..

    Kreeg zelf 13-07-2009 een schrijven van ZiGGo.. hahaha voor de slim zomervoordeel aktie...

    Begrijp best dat er fouten gemaakt worden, alleen baal ik dat ze nog steeds niet opgelost worden en niemand terug belt..

    Groetjes en een fijn weekend..
    :frons:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina