1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wie heeft er ook problemen met aanmelden voor het ZiGGo Alles in Een Pakket?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BaotianOnline, 22 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Blij dat je het zelf zegt.

    heb al enige tijd Ziggo en als er wat aan de hand was dan werd dat snel geregeld.
    in 1 week tijd 3 monteurs gehad om een probleem met de groene kabel op te lossen, snap ook niet dat je moeilijk doet over een offerte die later is dan jij heb gewilt/wil... gemiddeld bedrijf neemt 3 weken de tijd om een offerte te maken.

    in het geval van ziggo, nieuwe aansluiting van een bestaande woning = meer kosten. ziggo moet kraan in huren, en monteur van hun zelf in zetten en nog wat nodige vergunningen regelen. (je mag namelijk niet zomaar een stoep of weg open breken in nederland) kan je zeggen dat 2500 euro helemaal niet veel is ook zekker niet het totaal bedrag is van deze aansluiting. gemiddelde aansluiting is tussen de 3500 en 6000 euro.. dit is inclusief graafwerkzaamheden, vergunningen dicht straten van de stoep/fietspad / openbare weg.

    offerte aanvragen bij kpn duurt wel iets langer dan 10 dagen. en dan nog niet te spreken over het oplever termijn. (21 dagen voor een bestaande aansluiting, 20 weken voor een nieuwe aansluiting als je pech hebt..)

    btw met je bold tekst kom je erg schreeuwerig over..

     
  2. Vraagje ben jij werkzaam bij ZiGGo ?
    Enne je hebt niet helemaal begrepen waar de grootste irritatie zit...
    Dat is dat ze 10 weken er over doen om een offerte te maken........
    En dat ze NIET terug bellen...

    Gelukkig werkt de KPN sneller...
    Dat werkt al...

    Met dank aan de KPN, deze komen wel hun afspraken na :)
     


  3. HAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHA

    Nee ik woon op een hoek heb buren naast me aan de woning en de buren aan de andere kant zit maar 6 meter tussen ..
    De beide hebben wel een groene kabel :) lol en ZiGGo hahahahahahahaha
    Ik heb heel er goed gekeken... hahaha
    Gelukkig hebben we nu wel de KPN aansluiting binnen een week lol..
    deze moesten ook graven, maar het kon dus wel en voor een normaal bedrag...

    DUS met DANK aan de KPN voor de snelle sevice...
    Vanmorgen is de servicemonteur geweest en heede zooi binnen aangesloten GRATIS !!! KLASSE......
    Vind ik het....
     
  4. Gefeliciteerd met je aansluiting. Maar wat heb jij dan een raar huis of vreemde vorige bewoners. Die mensen hebben en geen kabelaansluiting gehad en geen KPN lijn. Lijkt mij eigenlijk niet te kunnen.
    Je meldt nu niet wat de aansluiting bij de KPN kost, maar 2500 voor een kabelaansluiting lijkt in de door jou (nu pas) geschetste situatie wel 1000 a 1500 te veel.

    Bij Ziggo zou het ook moeten kunnen, maar die organisatie is nog wat drukker en daardoor trager. En voor jou was de snelheid van installatie toch wel de doorslaggevende reden.
     
  5. Na dit topic te hebben gelezen vraag ik mij af wie de verantwoordelijke is qua aanleg van gas-water-electra-riool-telefoon en die kabelaansluiting naar de woning.

    Mijn eerste gedachten gaan uit naar de gemeente waar men woont, dan gaat mijn gedachte naar de bewoner van het pand en de aannemer die het bouwde.

    Ik denk zelfs aan een 'verborgen gebrek' indien dat huis gekocht is en men dat 'gebrek' als je het zo mag noemen de groene kabel verzwegen heeft.
    En of daar wat mee te doen is :wink:

    Ik wens je succes en een snelle oplossing.
     
  6. De eerste bewoner en de aannemer zijn verantwoordelijk voor de aanleg van dat hele verhaal.
    Maar nu is het ook zo dat er mensen zijn die geen kabelaansluiting willen en laten dat dus niet aanleggen (uit geloofsovertuiging b.v.).

    Een "verborgen gebrek" zal dit niet zijn, het had alleen wel netjes geweest als de vorige bewoner dit had vermeld (als hij dit niet al heeft gedaan).
    Verder heb je als koper toch ook wel enige verantwoording in dit geval.

    Misschien ligt de groene kabel wel ergens op een rol ingegraven... je weet het maar nooit. ;)
     
  7. Dus iemand 'verdedigt' Ziggo en werkt volgens jou gelijk bij Ziggo? Lijkt mij meer een opmerking uit onmacht, maar hou daar eens mee op... je geloofwaardig (en de daarbij behorende meelevendheid van lezers hier) daalt steeds meer.
     
  8. Oude gelovige mensen denk ik haha...
    Maar de KPN kosten zijn niet meer als de kosten voor het verhuizen van een nummer :) had nog een telefoonnummer over op een andere zakelijke locatie heb deze gewoon laten verhuizen was de snelste optie...
    De KPN rekend geen extra kosten voor de aansluiting, vind ik wel klasse :)
    En TURBO snel...
    De goede oude vertrowde KPN en wij hadden niet eens INTERNET via hun :) maar via het oude vertrouwde BB-Net :)
    Zoals bij hun bekend was het nummer dat wij verhuisd hebben een NOODlijn, voor als de VOIP uit viel, heb in al die jaren dat ik het heb nooit meer verbeld als €. 2,= per maand en de laatste 18 maanden nog niet eens €. 2,= totaal :)
     
  9. Beste,

    Nee hoor was een gewone vraag ;)
    Echter heb nog geen antwoord gekregen LOL :)

    Groetjes :)))))
     
  10. NEE heb echt alles gecontroleerd :)
    Helaas niet lol
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina