1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Wie heeft er ook problemen met aanmelden voor het ZiGGo Alles in Een Pakket?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BaotianOnline, 22 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    Dank je Isis, ga ik morgen direct versturen is nu te laat :) kom net terug van mijn werk...
    Hoop voor je dat het een en ander snel verbeterd, lijkt me niet prettig als je nagenoeg niets kan doen voor de klanten en dan al het gezeur... :)
     
  2. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    He waar woon jij hahaha wil ik ook :)
    Klasse is er dus toch nog hoop hahaha
     
  3. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    Da's waar :) ben het met de schrijver eens...
    Niet alles en iedereen is negatief... binnen ZiGGo, alleem jammer dat de goede dingen zo snel vergeten worden.. omdat er ook zoveel fout gaat bij deze organistie....
    Dus dames heren ook de goede dingen hier schrijven...

    :))
     
  4. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    Beste Renatus,

    Ik ziek niets of niemand...
    Vind het zelfs leuk wat Excalibur schrijft :)
    Dus snap ik jou niet helemaal...
    Zoals je zelf al schreef: FEITEN ZIJN FEITEN zolang je niet uit hun verband trekt :))))))))

    Groetjes

    Joop:applause:
     
  5. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    maar blijf er niet in dit topic over doorzeuren, dat heeft echt werkelijk geen enkele zin.[/quote]

    Had de hoop dat er iets of iemand die bij ZiGGo werkt iets mee zou doen...
    Ook al is het alleen maar meenemen in het werkoverleg...
    Niet eens voor ons zelf, maar dat er geleerd word van de fouten..
    Ik weet zeker dat er meer dan 1 medewerker rond dolt op dit Forum.

    NIET MEER EN NIET MINDER..

    Groetjes

    Joop
     
  6. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Dit soort klachten wordt al regelmatig besproken. Maar om het beter aan te kunnen kaarten hebben we meldingen van klanten nodig, dus stuur alsjeblieft een brief.
    Omdat ik hier persoonlijk zit ga ik voor mensen hier niks doen in de systemen op mijn werk. Ik wil privé en werk gescheiden houden.
     
  7. Ed

    Ed Forum Member

    Berichten:
    3.370
    Je kan gewoon een multiquote in 1 bericht doen hoor... en tevens, haal dat 'bold' eens weg... iedereen andere stijl past hier niet ;)
     
  8. darksens

    darksens Forum Member

    Berichten:
    9
    Niet eens zo heel ver weg namelijk in Meppel. Hoop dat je er alsnog uit komt.

    :frons:
     
  9. Pio

    Pio Forum Member

    Berichten:
    1.276
    Hoe kijk je nu tv dan?

    Als je in een rijtjeshuis woont en de buren hebben wel Ziggo dan zou ik eens kijken waar bij hun de aansluiting zit (Als ze je al binnen laten :) ). Het lijkt me erg vreemd dat als de buren wel CAI hebben bij jouw huis dat niet aanwezig is. Moeten je buren niet 800 meter verder wonen natuurlijk.
    Anders moet je eens vragen of Ziggo in hun systeem wel een aansluiting voor je huis kan vinden. Misschien had de HD begrepen dat je de groene kabel niet kon vinden en hebben ze voor het gemak maar aangenomen dat deze kabel er ook echt niet is.
    Misschien ligt de groene kabel wel in je kruipruimte, Hahahahahahahahahahahahahahah.
     
  10. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    Beste Isis,

    De klachtenbrief gaat vandaag (01-10-2009) de deur uit, per aangetekend schrijven.
    Bedankt voor je eerlijke en spontane adviezen.

    Groeten Joop
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina