1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Wie heeft er ook problemen met aanmelden voor het ZiGGo Alles in Een Pakket?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BaotianOnline, 22 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    Lieve HD medewerker van ZiGGo.....

    Mijn grootste probleem is dat ik sinds 09-07-09 meerdere keren de aansluiting heb getracht te krijgen..
    Steeds gaat er iets fout... Jij kent deze verhalen als geen ander.....
    Dat wij voor ZiGGo gekozen hebben was omdat ik op mijn eerdere locatie een aansluiting had van @home waar ik toen als BETA tester en later gebruiker vele jaren plezier van gehad heb...
    Natuurlijk hadden we toen ook problemen, maar die werden altijd correct en simpel opgelost, toen was de klantenservice nog echt klantenservice..

    Toen wij gingen verhuizen hadden wij op onze nieuwe adres geen mogelijkheid om @home diensten te kunnen krijgen daar hier in de wijk toen een eigen kabelnet aanwezig is... (nu nog steeds)

    Nu wij op een locatie zijn gaan wonen waar wij diensten van @home konden krijgen was @home opgelost binnen ZiGGo.....
    Wij zijn naar een oude wijk in Zwolle verhuist, echter konden wij de (groene) kabel niet vinden...
    Wij hebben contact gezocht met ZiGGo (09-07-09) direct aangegeven dat wij geen groene kabel konden vinden etc... Vele keren er achter aan gebeld er bleef van alles fout gaan binnen de organisatie van ZiGGo...
    Wij hebben zelfs een hele zaterdag zitten wachten op de GRATIS monteur van ZiGGo GRATIS is hij wel, daar er niemand is komen opdagen...

    En dat wij vrij zijn om zelf te beslissen wie we nemen als aanbieder snap ik... Maar wij hadden nu eenmaal gekozen voor ZiGGO...
    Hadden ze op tijd de prijsopgave gedaan hadden we zelf kunnen beslissen of wij dit wel of niet zouden doen..

    Nu echter weken aan het lijntje gehouden en de beloofde chef die zou bellen van Ziggo (de heer J) heeft nog nooit gebeld....

    Dat vinden wij echt jammer....

    Waar werkt worden fouten gemaakt, maar bij ZiGGo worden ze genaakt zonder dat ze werken (LoL)
     
  2. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34

    Voor jou het zelfde:)

    Lieve HD medewerker van ZiGGo.....

    Mijn grootste probleem is dat ik sinds 09-07-09 meerdere keren de aansluiting heb getracht te krijgen..
    Steeds gaat er iets fout... Jij kent deze verhalen als geen ander.....
    Dat wij voor ZiGGo gekozen hebben was omdat ik op mijn eerdere locatie een aansluiting had van @home waar ik toen als BETA tester en later gebruiker vele jaren plezier van gehad heb...
    Natuurlijk hadden we toen ook problemen, maar die werden altijd correct en simpel opgelost, toen was de klantenservice nog echt klantenservice..

    Toen wij gingen verhuizen hadden wij op onze nieuwe adres geen mogelijkheid om @home diensten te kunnen krijgen daar hier in de wijk toen een eigen kabelnet aanwezig is... (nu nog steeds)

    Nu wij op een locatie zijn gaan wonen waar wij diensten van @home konden krijgen was @home opgelost binnen ZiGGo.....
    Wij zijn naar een oude wijk in Zwolle verhuist, echter konden wij de (groene) kabel niet vinden...
    Wij hebben contact gezocht met ZiGGo (09-07-09) direct aangegeven dat wij geen groene kabel konden vinden etc... Vele keren er achter aan gebeld er bleef van alles fout gaan binnen de organisatie van ZiGGo...
    Wij hebben zelfs een hele zaterdag zitten wachten op de GRATIS monteur van ZiGGo GRATIS is hij wel, daar er niemand is komen opdagen...

    En dat wij vrij zijn om zelf te beslissen wie we nemen als aanbieder snap ik... Maar wij hadden nu eenmaal gekozen voor ZiGGO...
    Hadden ze op tijd de prijsopgave gedaan hadden we zelf kunnen beslissen of wij dit wel of niet zouden doen..

    Nu echter weken aan het lijntje gehouden en de beloofde chef die zou bellen van Ziggo (de heer J) heeft nog nooit gebeld....

    Dat vinden wij echt jammer....

    Waar werkt worden fouten gemaakt, maar bij ZiGGo worden ze genaakt zonder dat ze werken (LoL)
     
  3. Renatus

    Renatus Forum Member

    Berichten:
    2.207
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Redelijk flauw gedrag, Excalibur doet moeite om jou te helpen en omdat je het niet met hem eens bent ga je een beetje lopen zieken.

    Feiten zijn feiten, hoe hard je ze ook ontkent.
     
  4. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Laatste wat ik erover ga zeggen.

    Ja het is niet netjes van Ziggo dat ze jullie zolang hebben laten wachten op een offerte. Voor de rest is er niets aan Ziggo verwijtbaar.

    Wat is verder het probleem? Je hebt na, een te lange periode, de offerte. Nu ligt het balletje weer bij jou. Doe jij niets, gebeurt er ook niets. Ga je akkoord dan word het hele gebeuren om de kabel te laten aanleggen in gang gezet.

    Take it or leave it. It is all up to you. Als het er nu nog steeds om gaat dat het zo lang heeft geduurd tot jij de offerte had, schrijf een klachtenbrief oid, maar blijf er niet in dit topic over doorzeuren, dat heeft echt werkelijk geen enkele zin.
     
  5. darksens

    darksens Forum Member

    Berichten:
    9
    Nee hoor, investeren doen ze wel degelijk zelfs in bestaande klanten.

    Hebben een verrotte koppeling in onze lijn met de kast buiten. Hebben van Ziggo vernomen dat ze de kabel gaan vervangen waardoor we een rechtstreekse lijn krijgen (zonder koppelingen) naar de kast. Wordt een compleet nieuwe kabel van ongeveer 50 mtr. en ze gaan daarvoor een heel stuk weg openbreken. En dat allemaal voor ..... helemaal niks. Gratis. Noppes.

    Dus ze investeren echt wel :oyeah::oyeah::oyeah:
     
  6. Gerardus

    Gerardus Forum Member

    Berichten:
    1.764
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Dat van jou is in principe geen investering. Dit behoort bij onderhoud/reparaties voor storingen buiten jouw schuld om. Dat je daar zeer tevreden over bent met de snelle (en heel dure) service is begrijpelijk.
    Veel ontevreden klanten posten hier, maar er zijn veel meer tevreden klanten. Die vallen alleen niet op.
     
  7. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Het is inderdaad vrij incorrect dat ze je zo lang hebben laten wachten voor je een offerte kreeg. Wat dat betreft kan ik je aanraden een klachtenbrief te sturen (kan ook per mail).
    Brieven gaan naar:
    Ziggo BV
    Postbus 43048
    3540 AA Utrecht
     
  8. Sjaool

    Sjaool Forum Member

    Berichten:
    2.869
    ^In dat geval is het een onderhoudskwestie en heeft het alles te maken met verplichtingen in het contract wat jij met Ziggo bent aangegaan. ;)

    @BaotianOnline: hebben je buren wel kabel van Ziggo? Of woon je soms vrijstaand?
     
  9. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    Maakt ook niet uit. Wat ik echt niet snap is waarom er nu bijgehaald word dat zij het alleenrecht op de kabel hebben. Is iets wat totaal irrelevant is in deze discussie.

    Alleen recht bedoel ik, dat er geen andere kabel boer is...
    In Zwolle :)

    Heel kort samengevat. Jij wilt iets wat er niet is. Jij krijgt een offerte voor datgene wat jij graag wilt, en vervolgens heeft Ziggo iets fout gedaan. (even buiten de termijn, dat is wel mis gegaan bij Ziggo) Ik snap het niet hoor. Jij hebt toch zelf de aanvraag gedaan? Je wist toch dat de groene kabel er niet lag? Dan had je op je klompen kunnen aanvoelen dat daar kosten aan verbonden zouden zijn, en je had het kunnen weten als je even op de Ziggo site had rondgekeken. Het enige wat je dan nog niet had kunnen weten is hoe hoog die kosten zouden zijn.[/quote]

    Dat het geld kost geen probleem, heb geen probleem, om ergens voor te betalen...
    Maar dit is gewoon te VEEL.... Slaat nergens op..
    En met die termijn het volgende, nu hebben we weken gewacht, mijn inziens hebben ze helemaal geen belang bij aansluitingen.. hahahaha

    Maar als ik de verhalen lees hier op het forum, moet ik alleen HappY zijn dat ze geen dienst hebben geleverd...
    Sterker nog ze hebben me wel een dienst geleverd door niet te leveren hahahaha

    Verder vind ik het wel leuk zoals jij reageerd, ga zo door :):applause:

    Groetjes Joop
     
  10. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    De buren hebben allemaal ZiGGo aansluiting en het is een bestaande oud bouw.. niets nieuws :)
    Het ergste vind ik dat ZiGGo niets van zich laat horen of zien... :(
    Zo ga je niet met mensen/klanten om... :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina