1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Wie heeft er ook problemen met aanmelden voor het ZiGGo Alles in Een Pakket?

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BaotianOnline, 22 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjaool

    Sjaool Forum Member

    Berichten:
    2.869
    In dit geval is het geen investeren hoor en zeker geen ondernemersrisico.
    Ze zullen die €2500,- nooit aan jou terugverdienen (tenminste niet op korte termijn).
    Zij hebben een offerte gegeven en jij kunt nu zelf beslissen of je daar mee in zee gaat of niet.
    Je bent niet de enige die hier mee zit.

    Ik weet niet wat voor pand het is waar je woont maar de aannemer die het gebouwd heeft heeft gewoon geen aansluiting voor televisie/radio aangevraagd en voor die kosten om het nu wel te krijgen draai jij nu op.
    Zoals ergens vermeld, worden de kosten voor een televisie/radio-aansluiting bij de bouw van een huis al meegerekend dus merk je er niks van als je een nieuw huis koopt.

    Hier nog een zelfde geval op het Tros Radar forum.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2009
  2. Isis

    Isis Forum Member

    Berichten:
    770
    Normaal betaalt de aannemer die kosten inderdaad. Maar niemand dwingt jou om Ziggo te nemen, je kan ook voor andere aanbieders kiezen (adsl, digitenne/schotel etc).
    Jij wil graag een aansluiting en die is er niet, dan moet je daarvoor (mee)betalen. Dat gebeurt ook als je glasvezel wil en de kabel ligt er nog niet. Dan mag jij betalen voor de glasvezelkabel naar je huis.
     
  3. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Hier niet van toepassing. JIJ wilt een aansluiting bij Ziggo, je word niet verplicht.

    Opnieuw oneens. Dus Ziggo zou hier 2500 euro in jou moeten investeren omdat jij dat vind? Het zou coulant zijn als Ziggo de kosten met jou zou delen, maar ze zijn het nergens verplicht. Daarnaast, ook het GAS, Water en Electra is absoluut niet gratis tot in de woning gelegd, daar is zeker voor betaald. Wellicht niet door jou, maar wel de eerste bewoner of de projectontwikkelaar.

    Euh over welke kabel heb je het nou die al betaald is? Je zegt zelf dat er nog geen kabel tot in de woning aanwezig is, hoe kan je daar dan in het verleden al voor betaald hebben? Juist... dat kan niet.

    Eindconclusie:
    Jij wilt een aansluiting, dan zul JIJ daarvoor moeten betalen. Dat zijn de voorwaarden van Ziggo. Ben je het er niet mee eens, dan sluit je toch een abonnement bij de concurrent? Er is niemand die jou verplicht akkoord te gaan met die kosten en jou verplicht dat jij bij Ziggo een abonnement moet afnemen, dat is je eigen vrije keuze.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2009
  4. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34

    VRAAGJE werk ji soms bij ZiGGo ????????????
    Dat verklaard een hoop, van jou antwoorden...

    Waar wij het meeste problemen mee hebben is dat ze ons vanaf 09-07-09 aan het lijntje houden met allemaal rot smoezen.....
    En je bijna €. 2500,= willen laten betalen...
    Wil je er over praten met iemand krijg je alleen een belmiep die niets kan of mag.....


    Word vervolgt:

    Heb nu geen tijd moet gaan werken, doei Excalibur lees je reactie wel weer...:))
     
  5. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    Beste Dames, Heren en medewerkers van ZiGGo..

    Mijn inziens snap ik best dat er fouten gemaakt worden, dat heb je binnen elke organistatie...
    Geen probleem...
    Maar als ze er nu eens van leren, NEEE..
    Ze gaan op de zelfde voet verder... Dat vind ik jammer..
    Ì.P.V. de probleempjes op te lossen maken ze er: PROBLEMEN VAN !!
    met als gevolg dat je elke dag steeds minder plezier hebt om naar je werk te gaan omdat je moe en vervelend mensen te word moet gaan staan.
    Belt er een klant die gewoon even snel jullie hulp nodig heeft word deze (soms) onvriendelijk behandeld... en dat kan niet het heeft niet voor niets KLANTENSERVICE :)
    Mijn klacht/irritatie naar ZiGGo is en blijft de manier hoe men een en ander afhandeld..

    Kijk op d.d. 09-07-09 hebben wij een aansluiting aangevraagd bij ZiGGo een alles in een pakket...
    En tot opheden nog steeds geen aansluiting....
    Alleen een offerte van bijna €. 2.500,= voor aanleg van de (groene) kabel en die kreeg ik pas na weken zeuren..


    Graag zou ik in contact komen met een ZiGGo medewerker die wel een en ander wil/kan en mag oplossen....
     
  6. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    En er zijn teveel mensen die het normaal vinden dat ze de medewerkers van de klantenservice, ik zal het netjes stellen, onvriendelijke mogen behandelen. En nee, ik werk niet voor Ziggo, maar heb in het verleden wel gewerkt voor een concurrent, en ik kan je dit meegeven, er zijn genoeg mensen die service verwachten, maar de manier waarop ze de medewerker behandelen die ze aan de lijn krijgen... daar lusten de honden geen brood van.

    Dat het zo lang heeft moeten duren voordat je een offerte kreeg is inderdaad niet zoals het hoort en niet netjes. Dat je nog steeds geen aansluiting hebt is mede daarvan afhankelijk, maar is vanaf nu afhankelijk van wanneer jij die offerte accepteerd, en vervogens wanneer een er een vergunning is dat er gegraven mag worden, en de aannemer tijd heeft.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 sep 2009
  7. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    @BaotianOnline;

    Nee ik werk niet voor Ziggo, en nee ik ga dat niet opnieuw verdedigen. Als je gelooft prima, zo niet, dan is het mij ook prima. Hetgeen dat jij dit denkt alleen omdat ik antwoorden geef die niet in jou straatje passen en jou niet aanstaan zegt veel meer over jou dan over mij.

    De antwoorden die ik geef zijn niet meer als logisch. In deze is het enige punt van kritiek de snelheid waarmee jij je offerte hebt ontvangen. Voor de rest is het logisch, of dacht je dat de mensen die de kabel moeten gaan aanleggen voor niets werken?

    Je weet zelf wel beter. 1 monteur kost denk ik voor de klant gauw 60-80 euro per uur. Een graafmachine erbij kost ook al gauw het nodige. Maar de gegraven sleuf moet ook weer dicht en opnieuw bestraat worden. Hoeveel tijd men kwijt zal zijn is mede afhankelijk van de afstand die er gegraven zal moeten worden. Hoe groter de afstand, hoe hoger de kosten zullen uitvallen.

    En je hoeft toch niet met Ziggo in zee te gaan? Als het je teveel kost dan ga je toch niet akkoord en zoek je jou heil toch ergens anders?
     
  8. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    Wat ik bedoelde is dat de de offerte direct bij de eerste aanvraag zeg maar binnen een dag of 10 hadden moeten geven, maar niet na zoveel weken.... als wij niet zelf er achter aan hadden gebeld, hadden we nu nog niets geweten...

    Mijn inziens werkt het zo....... Los de problemen punt voor punt op dan is het voor iedereen beter, klant happy medewerkers happy...

    Ik zou er niet willen werken... :))))))):frons:
     
  9. BaotianOnline

    BaotianOnline Forum Member

    Berichten:
    34
    Het probleem is dat zij wel de monipoly hebben over de kabel...

    En je mag van mij best het niet eens zijn hoor :)))
    Vind ik juist leuk...
    Dat ik vraag of je bij ZiGGo werkt is heel normaal....
    Je praat net als een van hen....
    Maar ik daar had je al gereageerd.... weet het antwoord al.. :)

    Groetjes Joop
     
  10. Excalibur

    Excalibur Forum Member

    Berichten:
    3.291
    Ik praat niet als Ziggo, ik relativeer en praat realistisch. Niet meer en niet minder. Dat sommige mensen dat opvatten als verdedigen heeft een andere oorzaak. Iets met balk en splinter ... :wink: De key hierin is realisme en zelf reflectie. Waarom zie ik dat zo, en wat kan daar de oorzaak van zijn. Zul je zien dat het uiteindelijk niets te maken heeft met hoe ik de zaken stel, maar meer met de manier waarop jij er tegenaan kijkt en waarom.

    Maakt ook niet uit. Wat ik echt niet snap is waarom er nu bijgehaald word dat zij het alleenrecht op de kabel hebben. Is iets wat totaal irrelevant is in deze discussie.

    Heel kort samengevat. Jij wilt iets wat er niet is. Jij krijgt een offerte voor datgene wat jij graag wilt, en vervolgens heeft Ziggo iets fout gedaan. (even buiten de termijn, dat is wel mis gegaan bij Ziggo) Ik snap het niet hoor. Jij hebt toch zelf de aanvraag gedaan? Je wist toch dat de groene kabel er niet lag? Dan had je op je klompen kunnen aanvoelen dat daar kosten aan verbonden zouden zijn, en je had het kunnen weten als je even op de Ziggo site had rondgekeken. Het enige wat je dan nog niet had kunnen weten is hoe hoog die kosten zouden zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina