1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Dubbel telefonie bij Ziggo en Tele2?

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door yorientje1, 22 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik was altijd in de veronderstelling dat ik tv via Ziggo heb en Internet en telefonie via Tele 2. Tele 2 gebeld en zij hebben dit bevestigd.

    Maar Ziggo blijft mij maar rekening sturen voor alles in 1!!! Ik al aantal mailtjes gestuurd naar Ziggo omdat ik steeds probeer te bellen maar steeds na 15 minuten nog steeds niemand aan de telefoon krijg, dit mij echt te duur word! Maar ik krijg gewoon geen antwoord van Ziggo.
    Nu heb ik dus een aanmaning van €300 en hebben ze mij afgesloten van televisie. Internet en telefonie doen het nog steeds gewoon omdat ik toch echt bij tele2 zit.

    Ik weiger gewoon het bedrag te betalen! Je kan toch niet bij 2 providers voor internet en telefonie aangesloten zijn?

    Weet iemand of ik in mijn recht sta?
     
  2. Je kan wel bij twee providers diensten afnemen. Ik heb bijvoorbeeld een tijd zowel internet van tele2 als Ziggo gehad. Maar ik wist dat wel, want ik had het zelf zo geregeld.

    Ik weet niet welk abo je eerst had, maar het zou kunnen dat je gewoon vergeten bent Ziggo Internet en Telefoon op te zeggen toen je tele2 ging gebruiken.
     
  3. Je kan zeker internetten en bellen via de kabel en daarnaast ook nog internetten en bellen via adsl.
    Je zal dan wel 2 verschillende telefoonnummers hebben.

    Laat Ziggo maar een bewijs leveren dat jij je hebt aangemeld via bijv. hun website of via de telefoon.
     
  4. Als jij ooit een Alles-in-1 abonnement hebt afgesloten, dan moet je daar gewoon voor betalen. Je kunt best meerdere providers tegelijk hebben. Handig is anders, maar het kan wel.
    Maar het kan natuurlijk ook zijn dat Ziggo jou per ongeluk Alles-in-1 gegeven heeft terwijl je dat niet hebt aangevraagd.

    Je zult toch echt met Ziggo moeten bellen, als je het opgelost wilt hebben. Probeer het anders eens overdag op werkdagen. 's Avonds en in het weekend is het vaak druk.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina