1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ook problemen met Interactieve TV? Meld je aan bij Radar

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door KoenH, 21 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Net gebeld of ik over 2 weken een uitzending will bijwonen.
     
  2. Dit is de standaard mail van TROS Radar, die kreeg ik ook na het indienen van mijn klacht, vandaar de actie die ik ben gestart, zodat er hopelijk voldoende mensen hun klacht indienen en Ziggo duidelijk de problemen op tafel legt.

    Voor wat betreft mijn situatie: ik ben op dit moment gecompenseerd door Ziggo en de dienst werkt sinds een week zonder noemenswaardige problemen. Hopelijk blijft dit zo!
     
  3. Ik ben ook gevraagd om de uitzending van Radar bij te wonen. Naar aanleiding van de vele klachten wordt het maandag over een week behandeld in de uitzending.
     
  4. Ben benieuwd wie van Ziggo er bij gaat zitten.
     
  5. Ook wij hebben de brief ingestuurt naar de tros. Soms (lees vaak) 3 keer dat pokkeding opnieuw opstarten omdat hij wéér eens is vast geslagen.

    Uitzending gemist dat amper 10% weergeeft wat er feitelijk zou horen te staan en zo kan ik nog wel 3 dingen noemen die slecht zijn aan dit produckt.

    Ik hoop dat deze actie iets uithaalt, want begin dit echt spuugzat te worden!

    Groet Jan (vianen):cry:
     
  6. De klachten zijn zijn zorg niet, wel het binnenhalen van klanten. Je ziet toch ook gewoon verkopers in de Kia showroom? Nou dan :cool:

    Overigens, niks mis met de Cisco. Denk dat je beter oorzaak bij infrastructuur (netwerk, server(s), portals) moet zoeken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2009
  7. Niets mis met de Cisco is helaas toch echt overdreven. Ja, een hoop van de vastlopers en iTV problemen komen door de infrastructuur.
    Maar de verkeerde HDMI handshake en menufreezes toch echt niet.

    Los daarvan: als een decoder crashed door netwerkissues is het toch echt een bug van de decoder die kennelijk geen goede foutafhandeling heeft.
     
  8. Voor ieder die nog wat te melden heeft over Ziggo. Ga naar de site van Radar en vul de enquette in.
     
  9. stitch_duck

    stitch_duck Forum Member

    Berichten:
    337
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Meer..
    Locatie:
    015 Ziggo (Casema)
    Lid geworden:
    24 mrt 2008
    Misschien handig om de link naar de enquette te plaatsen. (ik kan hem in ieder geval niet vinden)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 okt 2009
  10. Komt het bij Uitzending Gemist te staan :lol: .
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina