1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Ook problemen met Interactieve TV? Meld je aan bij Radar

Discussie in 'Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD)' gestart door KoenH, 21 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ibtisam

    ibtisam Forum Member

    Berichten:
    58
    Ja:oops:Is helemaal waar. Ik heb nog geen positief nieuws te melden(helaas)
     
  2. xahmol

    xahmol Forum Member

    Berichten:
    6.620
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fZiggo
    Op zich eens. Alleen blijft het dan wel uitermate vreemd dat een product wat kennelijk een leek niet normaal kan aansluiten geleverd wordt zonder monteur en dat je alleen een goede monteur krijgt naar interventie van iemand van de VOD helpdesk hier op het forum.
    Zelfs al zou het veelal de 'schuld' van de gebruikers zijn (wat niet zo is gezien de vele klachten van mensen waar het altijd prima werktte), dan nog had dit product niet aan het brede publiek uitgerold mogen worden zonder monteur.

    Overigens heb ik 7 jaar digitale TV bij UPC gehad waarvan de laatste twee jaar of zo ook de UPC variant van iTV en dat werkte vlekkeloos, geen gezeur met vervangen van wand contact dozen, nooit storing. Dus zo kan het ook.

    En tot slot: dat de VOD servers (iig in grote delen van het land) om de haverklap plat liggen is uiteraard zeker niet de 'schuld' van gebruikers.
     
  3. ludimax

    ludimax Forum Member

    Berichten:
    63
    Hier heb je uiteraard gelijk in. Ik ben zelf redelijk technisch, en heb er geen moeite mee, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het vaak lastige materie is. Inderdaad zou het beter zijn als een monteur het boeltje kwam aansluiten en pas weg gaat als het volledig werkt.
     
  4. Pio

    Pio Forum Member

    Berichten:
    1.276
    Ja het is natuurlijk beter dan nietsdoen of alleen hier op het forum klagen.
    Alleen zal het weinig indruk maken op Gradus Vos, die is bijna vaste klant bij Radar ed.
    Dat je zo 10000 klanten kan verzamelen die problemen hebben met de facturering van Ziggo kan ik nog wel begrijpen gezien het grote aantal klanten dat ze bedienen. Maar dit hele verhaal met de Cisco hebben ze vanaf het opstarten helemaal zelf in de hand gehad. Ze hadden de pilot ook langer kunnen laten doorlopen of eventueel de Cisco even in de ijskast zetten.
     
  5. TheGrouch

    TheGrouch Forum Member

    Berichten:
    5.403
    Ziggo:
    Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Nee, dat is hier off-topic :no:
     
  6. veerlj

    veerlj Forum Member

    Berichten:
    108
    positief

    Gossie , hebben we allemaal zitten klooien met de aansluiting volgens ludimax . Hebben we ook zeker zelf al die cisco's met die verkeerde software besteld . Wat dom van ons .:no:

    Iets positiefs ; gelukkig ben ik wel tevreden met de samenwerking met infje en kitaro op dit forum . Die doen ook hun best :pompom:,maar ja die verschrikkelijk ....... cisco . Oh shit toch weer negatief :thumb up:.
     
  7. snarf007

    snarf007 Forum Member

    Berichten:
    118
    Iemand wat gehoord van Radar?
     
  8. KoenH

    KoenH Forum Member

    Berichten:
    104
    Ik heb ze 2x aangechreven, maar tot op heden nog geen reactie.
     
  9. ibtisam

    ibtisam Forum Member

    Berichten:
    58
    Ik ben vandaag benaderd door tros radar. Het bericht staat op mijn voicemail.
     
  10. jezus!

    jezus! New Member

    Berichten:
    2
    Tros Radar / ziggo's niet werkende interactie televisie

    Ik kreeg vandaag onderstaande reactie op mijn mail aan Tros Radar, hopelijk gaan ze m.b.v. meerdere klachten nu wel aandacht aan dit probleem schenken;

    Geachte mevrouw en/of meneer,

    Gezien het grote aantal reacties kunnen wij helaas niet alle mail
    persoonlijk beantwoorden. Daarom ontvangt u deze automatische reply.

    Wij lezen uw e-mail aandachtig en als wij aanleiding zien om uw klacht of nominatie voor de douche in behandeling te nemen, zullen wij contact met u opnemen.
    Alle e-mails worden gearchiveerd en bewaard voor het geval we in de toekomst aandacht zullen besteden aan het onderwerp.

    U kunt de informatie uit de
    uitzendingen nalezen op onze website
    www.trosradar.nl. Hier kunt u ook alle eerder uitgezonden Radar onderwerpen terug kijken. Op ons forum kunt u een oproep plaatsen over een bepaald bedrijf of bepaalde dienst. U kunt ook mee discussiëren met andere kijkers.
    Tevens kunt u hier telefoonnummers vinden van verschillende organisaties die behulpzaam kunnen zijn bij het oplossen van uw probleem.

    Voorbeeldbrieven

    Recht op garantie? Een aankoop ontbinden? Een tweedehandsauto met mankementen? Het valt niet altijd mee om uw recht te halen.
    Gelukkig kunt u gebruik maken van onze voorbeeldbrieven. Deze zijn speciaal geschreven om als basis te dienen voor correspondentie met onwillige instanties en ondernemers.

    Zoek de brief die aansluit bij uw probleem en vul uw eigen gegevens in. Vervolgens kunt u de brief opslaan en uitprinten. De voorbeeldbrieven gaan over garantie, koop op afstand, colportage, dwaling, abonnementen, verzekeringen en incassokosten. U vindt deze brieven op onze website www.trosradar.nl onder het kopje Radar Helpt.


    Met vriendelijke groet,

    Redactie TROS Radar


    CONSUWIJZER
    Voor praktisch advies over uw rechten als consument.

    ConsuWijzer
    Postbus 1031
    2260 BA Leidschendam
    (T) 088 0707070
    www.consuwijzer.nl

    STICHTING DE OMBUDSMAN
    Hier kunt u als consument terecht voor juridisch advies.

    Postbus 1700
    1200 BS Hilversum
    (T) 0900 6722 722 (€ 0,30 p/m) Tijdens werkdagen van 10.00 –13.30 uur.
    www.stichtingdeombudsman.nl

    CONSUMENTENBOND
    Voor advies moet men lid zijn van de consumentenbond.

    Postbus 1000
    2500 BA Den Haag
    (T) 070 4454545
    www.consumentenbond.nl

    NATIONALE OMBUDSMAN
    Voor klachten over rijksoverheid, provincies en gemeenten, politie, waterschappen,
    IBG, universiteiten, etc.

    Postbus 93122
    2509 AC Den Haag
    (T) 0800 3355555
    (T) 070 3563563 (zakelijk)
    www.ombudsman.nl

    JURIDISCH LOKET
    Hier kunt u als consument terecht voor gratis juridisch advies.

    (T) 0900 8020 (€ 0,10 p/m)
    www.juridischloket.nl

    STICHTING GESCHILLENCOMMISSIE CONSUMENTENZAKEN
    Voor klachten over verschillende branches zoals: banken, reizen, telecommunicatie, parket etc.

    Postbus 90600
    2509 LP DEN HAAG
    (T) 070-3105310
    www.geschillencommissie.nl

    Voor een compleet overzicht van alle instellingen of instanties zie: www.trosradar.n
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina