1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

DCB-P850R druk bezig met overlijden?

Discussie in 'Samsung DCB-P850R (PVR)' gestart door jpbosk, 20 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Laten we het hopen.

    misschien stomme vraag maar waar kan ik dat precies zien zodat ik het zelf ook kan controleren stel dat zoiets weer eens een keer voorvalt dat ik daar dan het eerst kan gaan kijken voordat ik denk dat het apparaat de geest heeft gegeven.
     
  2. Hé, dan heeft het misschien wat te maken met een netwerkstoring die vandaag opgelost zou zijn.

    Groepsstoring van zaterdag 12 september 19.27 uur tot woensdag 23 september 11.36 uur
    Op dit moment speelt er een storing met betrekking tot Interactieve Televisie. Hierdoor ontstaat voor of tijdens het afspelen van interactieve diensten de melding "Netwerkfout". In sommige gevallen is dit op te lossen door de fabrieksinstellingen van de decoder te laden. Raadpleeg hiervoor de handleiding van de Cisco decoder op: http://www.ziggo.nl/klantenservice/installatie-downloads/handleidingen/ Wij werken aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak
     
  3. Lijkt me niet, want de Cisco heeft een kabelmodem voor communicatie met de Interactieve TV en Video On Demand servers in het Ziggo netwerk en alle andere ontvangers inclusief de PVR's hebben dat niet. Die netwerk storing heeft alleen te maken met het gebruik van het kabelmodem in de Cisco.
     

  4. Om de verhouding van de emms even weer te geven tussen de kabelboer & satboer van de afgelopen 23 uur:

    card reader /dev/sci0
    handled 329(325) ecms and 96366(96366) emms
    Irdeto card
    Caid 604 ACS 1542 NLD
    Cardserial xxxxxxxxxx (xxxxx)
    Provider 00 042393
    Provider 01 002300
    Provider 02 002300
    Provider 03 002300
    Chid EFFF - date 0x6a1 valid 0xe
    Chid 270F - date 0x6a1 valid 0xe
    Chid 0008 - date 0x87b valid 0x1e
    Chid 000B - date 0x87b valid 0x1e
    Chid 0001 - date 0x87b valid 0x1e
    Chid 0009 - date 0x87b valid 0x1e
    Chid 0025 - date 0x87b valid 0x1e

    card reader /dev/sci1
    handled 475(469) ecms and 8(8) emms
    SECA card xxxxxxxxxx entitlements:
    0000 MANAGMENT : 2009-11-18
    006a CANALDIGITAAL : 2009-11-16


    Bij Ziggo dus bijna 100000 (meer dan 1 per seconde) terwijl er bij de CDS er 8 werden verstuurd. Dit ook nog geen juist beeld omdat ze volgens rigolo al zijn gestopt, sinds 17:00 uur, met deze emm-vloed.
    Dit alles weer ter lering & vermaak...

    Gert.
     
  5. Net gekeken in mijn irdeto servicestatus ( ergens in het menu van de 850 ) en dat ziet er in idd weer rustig uit... geen EMM gereutel meer...
    :pompom: zou het weer goed zijn ?
     
  6. Yep, ongeveer 800 emms in 5 kwartier dus. Dus er zouden geen problemen meer moeten zijn.

    Gert.
     
  7. Fingers crossed dan maar.
     
  8. Ik ben nu Discovery Channel aan het opnemen en RTL4 aan het kijken. Dit gaf me zondag de meeste problemen. En het lijkt goed te gaan!! Dat zou nog es goed nieuws zijn.

    Ik merk alleen dat zappen nog wat trager gaat. Trager dan voorheen heb ik het idee. Het beeld blijft iets langer zwart. Hebben anderen dit ook nog?

    @anoniem: http://topsuperbedankt.nl/?anoniem :wink:
     
  9. Ben nu in de huiskamer niks aan het opnemen maar op slaapkamer wel.

    Ben benieuwd of dat goed is gegaan. straks eens controleren is vaak al te merken met doorspoelen want dat doet dan al raar.
     
  10. Ja, hier ook opnemen, kijken... alles werkt weer.
    Anoniem heeft ons wederom geholpen !
    Dat is echt een superpluspunt voor Anoniem en Ziggo !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina