1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

DCB-P850R druk bezig met overlijden?

Discussie in 'Samsung DCB-P850R (PVR)' gestart door jpbosk, 20 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Als zo veel mensen de zelfde klachten hebben op zo ongeveer de zelfde momenten dan kan het bijna niet meer apparaat gebonden zijn
     
  2. Dat vind ik ook wel interessant te weten.... zulke dingen boeien me.
    Heeft er iemand een DVB analyser toevallig, die zulke zaken kunnen testen ?
     
  3. Thnx !
    Dit is waardevolle info !!

    Maar nu ? Dit is vermoedelijk de oorzaak van onze problemen ?! Of niet ?
    Wil niet pushen... maar is er iemand van Ziggo op dit forum die actie kan ondernemen ?
    Klantenservice bellen lijkt me zinloos ?! Niet lullig bedoeld, maar die zullen hier geen kaas van hebben gegeten.
     
  4. Zou mij niets verbazen dat de software op de 850 zich verslikt in deze EMM stortvloed van Ziggo. Fijn he, zn gecertificeerde box!
     
  5. Gisteravond 2 programs tegelijk opgenomen net 5 en sci fi channel

    meteen al na 3 minuten enkele hikjes en dan ineens een sprong van 10 minuten !!!!!!!!!!! vooruit bij allebei de series.

    dan ongeveer 10 minuten gaat het goed dan ineens een sprong van 30 minuten !!!!!!!!!! vooruit. is geen kijken zo natuurlijk.

    Wil je op dat punt terug spoelen gaat niet blijft dan hangen.

    Hier voor heeft het altijd gewoon gewerkt en nu sinds zondagavond gelazer.

    heb niet voor niks een twintuner gekocht maar nu kan hij niet eens 1 program normaal opnemen.

    Nu moet ik wel zeggen omdat ik 2 deed opnemen moest ik analoog kijken rtl4 stotterde ook.

    Al met al zou het fijn zijn als het opgelost word want heb geen zin en geld om een andere ontvanger te kopen en als dit zo doorgaat hmmm.. eens nadenken of ik wel digitaal blijf kijken dan de boel maar opzeggen.

    als dat lukt natuurlijk je weet maar nooit met Ziggo.
     
  6. Ik kijk al ruim 2 jaar met deze PVR en sinds een week heb ik ineens last van opnames die af toe een aantal seconden verspringen.
    Een paar dagen geleden had ik ook plotseling last van een vastloper tijdens een opname.
     
  7. ook al , nou toch wel degelijk een bewijs dat het bij Ziggo zit.
     
  8. Tja, zoals wel meer gebeurd lijkt het erop dat Ziggo/@Home weer aan het experimenteren is in het netwerk voor de klanten. En als die klanten daar dan hinder van ondervinden doen ze net alsof ze van niets weten en het topic toevallig niet gelezen hebben ondanks dat ze hier dagelijks op het forum komen. Dat klanten als gevolg van de door hen veroorzaakte problemen denken dat hun ontvanger defect is, daarmee terug gaan naar de dealer of zelfs van plan zijn om zelf hardware te gaan vervangen, is kennelijk geen aanleiding om even tekst en uitleg te komen geven. Stel je voor dat het beeld zou ontstaan dat door het toedoen van Ziggo klanten worden opgezadeld met problemen. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, want Ziggo begaat geen fouten.
     
  9. Ik vrees dat de techneuten bij Ziggo aan het rommelen zijn geslagen zonder de helpdesk er iets van mede te delen.

    Gebeurde bij ons op het werk ook wel dat ICT iets op het netwerk aan het rommelen was zonder de mensen die er mee moeten werken in te lichten.
    Niet erg handig dus. ;)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina