1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Werkt je TV wel of niet? Discussie bijlage

Discussie in 'Digitale TV - DVB-C en CI+' gestart door Curioso, 19 sep 2009.

Niet open voor verdere reacties.
  1. nlrb

    nlrb Forum Member

    Berichten:
    244
    Als ik het goed begrijp heb je een 9604 met firmware 26.38.22 - right?

    Zorg bij een zenderinstallatie dat je een volledige installatie ('Zenders opnieuw installeren') doet en niet 'zenders bijwerken'. Je zou voor digitale kanalen dan 3 vragen moeten krijgen: 1. Land; 2. Frequentie; 3. Netwerk ID. Bij de laatste moet je een voorloop-nul toevoegen.

    Onder
    [FONT=&quot] 'Ontvangs testen' kan je controleren of het signaal goed is.

    Succes!
    [/FONT]
     
  2. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    Je moet de tv eerst ZONDER CAM module de zenders laten installeren, kies voor KABEL en niet antenne. Dan krijg je vanzelf de vraag naar netwerk id en frequentie.
     
  3. neorej

    neorej Forum Member

    Berichten:
    33
    let wel!! alle zenders opnieuw installeren, dus niet zenders updaten, en je moet een 0 voor de 5 zetten, dit werkte bij ook!!

    succes!!!
     
  4. R2d2!

    R2d2! Forum Member

    Berichten:
    12
    Ik heb nu een paar kanalen. Alleen de digitale zenders doe het niet zo. ik heb ook niet allemaal digitale zenders. De HD kanalen doen het wel. En op de anderen digital zenders zie ik alleen maar lag beeld me zwart enz..

    J
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 sep 2009
  5. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    Je bent niet echt duidelijk...
    1. heb je de laatste firmware geinstalleerd? Eindigend op 22 in jouw geval
    2. Hoeveel zenders heeft je tv gevonden? hij moet meer dan 200 digitale zenders vinden (zo niet dan heb je niet voor kabel gekozen maar door Antenne bij zenders installeren)
    3. Indien je voor Kabel hebt gekozen, vul dan de juiste frequentie en netwerk id in, die is voor elke regio anders!
     
  6. R2d2!

    R2d2! Forum Member

    Berichten:
    12
    Hij had maar 90 kanalen gevonde..

    ik heb de meest recente firmware.

    Enne ja ik heb alles ingevoerd

    met frequentie en netwerk ID
     
  7. Tommie33

    Tommie33 Forum Member

    Berichten:
    101
    Welke tv heb je precies en welke firmware staat er nu op?
     
  8. R2d2!

    R2d2! Forum Member

    Berichten:
    12
    Q5492-0.26.58.5

    en de 37pfl9604
     
  9. Lammersh

    Lammersh Forum Member

    Berichten:
    106
    Beste Anoniem,

    Hierbij enkele zaken die misschien installatie problemen kunnen geven?

    1. In voormalig @Home en Multikabel gebied had je een oranje Ziggo card nodig. Casema klanten hadden een blauwe Ziggo card nodig.
    Nu in het Casema gebied bij de CI+CAM een oranje kaart, klopt dit of kan dit ook problemen geven?

    2. Binnen Casema (Alphen a/d Rijn) vond de tv (voor de software update) twee netwerken.
    Netwerk 37200 / 5555 -> met ned 123 HD op 71,72 en 73
    Netwerk 37200 / geen -> met ned 123 HD op 1, 2 en 3

    Na installatie CAM bij mij ned 123 HD op 71,72 en 73, hoe is het nu mogelijk dat er gebruikers zijn die 123 HD op 1,2 en 3 hebben staan?
     
  10. nlrb

    nlrb Forum Member

    Berichten:
    244
    Met de laatste firmware (0.26.58.5) komen Ned 1/2/3 HD op kanaal 1/2/3. Bij eerdere firmwares op 71/72/73. Dit is onafhankelijk van het gebruik van een CAM.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina